Το τρίτο τρίμηνο 2017
Η ραγδαία πτώση της επιχειρηματικής εμπιστοσύνης στον ευρωπαϊκό διαφημιστικό και marketing κλάδο κατά το πρώτο μισό του 2017, φαίνεται να ανακόπτεται, καθώς η επιχειρηματική εμπιστοσύνη αυξήθηκε ελαφρώς το τρίτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με το τελευταίο European Advertising Business Climate Index της Ευρωπαϊκής Ένωσης Εταιρειών Επικοινωνίας (European Association of Communications Agencies-EACA).

Συγκεκριμένα, η επιχειρηματική εμπιστοσύνη στη διαφημιστική βιομηχανία αυξήθηκε από +2 μονάδες τον Ιούλιο σε +3 τον Οκτώβριο, μετά από πτώση 16 μονάδων το πρώτο εξάμηνο 2017. Επιπλέον, ο δείκτης φανερώνει ότι η επιχειρηματική ανάπτυξη (-3) και η εξέλιξη της ζήτησης για διαφημιστικές υπηρεσίες (-4) μειώθηκε περαιτέρω τους τελευταίους τρεις μήνες. Αντίθετα, η ζήτηση και οι τιμές πώλησης αναμένεται να αυξηθούν το επόμενο τρίμηνο από +10 σε +16 και από 0 σε +9, αντίστοιχα. Οι χώρες με τη μεγαλύτερη συνολική βελτίωση business confidence το τελευταίο τρίμηνο ήταν οι Ιταλία και Κύπρος και οι χώρες με τη μεγαλύτερη πτώση η Ισπανία και η Σουηδία.