Με μια νέα ανατρεπτική web σειρά, η NEFF κάνει αισθητή την παρουσία της στον ψηφιακό κόσμο, αναδεικνύοντας το πάθος της για τη μαγειρική. Στοχεύοντας στους «cookaholics», το «The Food Gang» project με κύρια χαρακτηριστικά την έλλειψη σεναρίου και τον αυθορμητισμό, ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη παρόμοια ενέργεια.

Η NEFF επικεντρώνεται περισσότερο στη μαγειρική ως μια απολαυστική διαδικασία και λιγότερο στο αποτέλεσμα. Με αυτό το σκεπτικό, σε συνεργασία με τη Jungle, δημιούργησε το «The Food Gang», χωρίς να υπάρχει σενάριο, όπου μια παρέα από διαφορετικούς δημιουργικούς ανθρώπους που τους ενώνει το πάθος για τη μαγειρική και για τη ζωή, μπαίνουν σε μια κουζίνα NEFF και απολαμβάνουν τη διαδικασία του μαγειρέματος. Το τι πραγματικά αντιπροσωπεύει το «The Food Gang» project, μοιράζονται με το Marketing Week ο Γιώργος Λευιτικός, Founder της Jungle, και η Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public Relations, Social Media Officer της NEFF.

MW: Τι σημαίνει για εσάς «Food Gang Project», και πώς θέλετε να «γράψει» στο μυαλό και την καρδιά των χρηστών;
Γιώργος Λευιτικός: To «The Food Gang» είναι ένα project που δουλεύτηκε με πολύ αγάπη και πάθος από όλους μας, με έμπνευση το πάθος για τη μαγειρική που πρεσβεύει η NEFF από το 1877 και μιλάει κατευθείαν στην καρδιά όλων των «cookaholics». Έτσι, γεννήθηκε στο μυαλό μας η ιδέα του «The Food Gang», μιας παρέας από διαφορετικούς ανθρώπους, που το πάθος τους για τη μαγειρική συμβαδίζει με το πάθος τους για τη ζωή.

Πάνω από μια εστία ή δίπλα σε έναν φούρνο NEFF, ανάμεσα σε μαχαίρια και κουτάλες, μία παρέα από 9 ταλαντούχα, ενθουσιώδη και αναγνωρισμένα στον επαγγελματικό τους χώρο άτομα, μαγειρεύει και μοιράζεται απεριόριστα cooking stories και όχι μόνο… Αυτό είναι για εμάς το «The Food Gang»: οι αληθινές στιγμές που δημιουργούνται απλά και αυθόρμητα, κάθε φορά που μαζεύεται μια παρέα και απολαμβάνει τη μαγειρική ως μια ακόμα δημιουργική διαδικασία. Αυτό που μας κάνει να περνάμε καλά, ή αλλιώς αυτό που μας ενώνει. Και αυτό ακριβώς είναι που θέλουμε να γράψει στην καρδιά και το μυαλό των χρηστών.

Ποια είναι τα κοινά που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε μέσα από την ενέργεια αυτή; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους;
Βαρβάρα Παππά:
H NEFF και κατ’ επέκταση το project «The Food Gang» απευθύνεται στους cooking lovers. Δηλαδή σε ανθρώπους του σήμερα, που τους αρέσει να παίρνουν ιδέες από νέα trends και να τις προσαρμόζουν στον δικό τους χώρο. Όταν βρίσκονται στο σπίτι τους περνούν τις περισσότερες ώρες τους δημιουργικά στην κουζίνα τους, όπου ενθουσιάζονται να μαγειρεύουν παρέα με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα. Γι‘ αυτούς η μαγειρική δεν είναι ένας καθημερινός αγώνας κάλυψης μιας διατροφικής ανάγκης. Αντιθέτως, είναι ένας συνεχής ευχάριστος και δημιουργικός πειραματισμός, στον οποίο το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι αυτοσκοπός. Τους αρκεί να μαγειρεύουν για να απολαμβάνουν τη διαδικασία μέσα σε έναν χώρο όπου το design των συσκευών τους, συνδυάζεται τέλεια με το μοναδικό τους στιλ.

Τα social media μπορούν σήμερα να θεωρηθούν επίσης ένα «cluttered» περιβάλλον, όπως τα παραδοσιακά Μέσα. Ποια εργαλεία και μεθόδους, ποια «όπλα», χρησιμοποιεί το «The Food Gang» Project για να ξεχωρίσει;
Γ.Λ.: Η μοναδικότητα του «Τhe Food Gang» είναι βασισμένη στο ανθρώπινο «υλικό» του: Ένας chef που αποτελεί τη βάση και με την πολύτιμη βοήθειά του «ξεκλειδώνει» και όλη την υπόλοιπη παρέα. Μια παρέα που αποτελείται από άτομα δημιουργικά, με θετική ενέργεια, που τους διακατέχει έντονο πάθος και για αυτό που κάνουν στη ζωή τους, αλλά και για τη μαγειρική.

Έτσι, ο καθένας παίρνει θέση δίπλα στον chef για να δημιουργήσει μια συνταγή που τον αντιπροσωπεύει. Κάθε συνταγή, ένα επεισόδιο. Την ώρα του μαγειρέματος παρακολουθούμε τη μαγιά της παρέας να φουσκώνει. Αφήνουμε τις ιστορίες – εμπειρίες των ανθρώπων να πλημμυρίσουν τον χώρο και τις οθόνες μας και στη συνέχεια σερβίρουμε κάθε επεισόδιο στο YouTube πάντα ζεστό, αμέσως μόλις βγει από την κουζίνα! Απλό, διαφορετικό, γευστικό, απολαυστικό, εμπνευστικό, αλλά πάνω από όλα αληθινό!

Η μαγειρική και το φαγητό γενικότερα, είναι ένα πεδίο που προσελκύει μεγάλη δραστηριότητα από τα brands στο social περιβάλλον. Πώς διαφοροποιείται το «The Food Gang» Project;
Β.Π.: Το project «The Food Gang» είναι μια σειρά που δεν μοιάζει με καμία web σειρά μαγειρικής, από αυτές που όλοι λίγο ως πολύ έχουμε παρακολουθήσει. Η διαφορά βρίσκεται στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη σειρά, αν και ασχολείται με τη μαγειρική, δεν έχει συγκεκριμένη «συνταγή», δηλαδή δεν έχει σενάριο. Είναι μια σειρά που βασίζεται στους ίδιους τους πρωταγωνιστές, στις αλήθειες τους, στο τι συμβαίνει τελικά όταν αφήσεις ελεύθερους τους ανθρώπους να δημιουργήσουν αληθινά σενάρια σε κάθε επεισόδιο. Άλλωστε τα καλύτερα σενάρια τα γράφει η ζωή και εμείς δεν θέλουμε να βάλουμε φίλτρο σε ό,τι δημιουργείται με αυθορμητισμό μέσα σε μια κουζίνα, όπου η παρέα μαγειρεύει, δοκιμάζει, απολαμβάνει και τελικά οι άνθρωποι εκφράζονται ειλικρινά, ενώ εμείς τους παρακολουθούμε από κάποια γωνία.

Ποιο είναι το «ρίσκο», στην ανάπτυξη μίας καμπάνιας χωρίς… σενάριο;
Γ.Λ.: Να μην ξέρεις πραγματικά τι να κόψεις στο μοντάζ! Να θέλεις όλα τα πλάνα, σε όλη τους τη διάρκεια, όλες τις ατάκες και όλες τις αυθόρμητες αντιδράσεις αυτής της μοναδικής παρέας. «Ρίσκο» πραγματικά ευχάριστο!

Με ποια κριτήρια και ζητούμενα έγινε η επιλογή των influencers που συμμετέχουν στο Project; Πώς διατηρείται η συνοχή και συνέπεια του μηνύματος μέσα από τόσο διαφορετικούς χαρακτήρες;
Γ.Λ.: Το βασικό κριτήριο για τη σύνθεση αυτής της παρέας ήταν να αποτελείται από διαφορετικούς χαρακτήρες που να «δένουν» όμως και μεταξύ τους, ώστε να δημιουργούν αυθόρμητα ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Αν και φαινομενικά ετερόκλιτοι, η αγάπη τους για τη ζωή και το καλό φαγητό είναι η γέφυρα που τους ενώνει. Κοινωνικοί, ταλαντούχοι, δημιουργικοί, trend setters, καταξιωμένοι ο καθένας στον τομέα του και όλοι, μα όλοι cookaholics! Μέσα από τη διαφορετικότητά τους, η συνέπεια του μηνύματος γίνεται ακόμα πιο δυνατή και ιντριγκάρει τον θεατή να δει την εξέλιξη και τη συνέχεια κάθε προσωπικής ιστορίας.

Τι σημαίνει τελικά «μαγειρική» για την Neff και πόσο «πρωτοποριακό» θεωρείτε ότι είναι αυτό το μήνυμα για τα ελληνικά δεδομένα;
Β.Π.:
Για τη NEFF, μαγειρική δεν είναι απλά τα υλικά και η εκτέλεση της συνταγής. Επικεντρωνόμαστε περισσότερο στην απόλαυση της διαδικασίας και τη μοιραζόμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους. Στη NEFF λέμε: πειραματίσου, δοκίμασε, κάνε λάθη, ξαναπροσπάθησε, πέρνα καλά μαγειρεύοντας με την παρέα σου, ζήσε τη μαγεία της κουζίνας! Σε αντίθεση με ό,τι έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τόσο στο online όσο και στο offline περιβάλλον, εδώ η επιτυχία της συνταγής δεν ζυγίζεται σε ml και γραμμάρια, αλλά σε χαμόγελα και ζεστές κουβέντες γύρω από ένα τραπέζι. Σε ανθρώπινες αλήθειες που αναδύονται όπως και η μυρωδιά από την κουζίνα όταν κάτι νόστιμο ετοιμάζεται.

Δεδομένου ότι το «The Food Gang Project» αποτελεί επένδυση του brand στο ψηφιακό περιβάλλον, να περιμένουμε και άλλες digital ενέργειες από τη Neff;
Β.Π.: Στόχος και επιθυμία μας είναι να μοιραστούμε με το κοινό τις αξίες του brand NEFF, το οποίο εδώ και 140 χρόνια πρωτοπορεί στη σύγχρονη κουζίνα πάντα με κίνητρο το πάθος για το μαγείρεμα. Σε αυτά τα 140 χρόνια έχουμε εφεύρει, σχεδιάσει, βελτιώσει και κατασκευάσει οικιακές συσκευές με καινοτομίες που άλλαξαν τις συνήθειες στην κουζίνα και χαρακτηριστικά που συνεχίζουμε να εξελίσσουμε. Εξελισσόμαστε μαζί με το brand και το ψηφιακό περιβάλλον σαφώς αποτελεί έναν τόπο από τον οποίο δεν μπορεί να απουσιάζει η NEFF.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΟΥ PROJECT
«The Food Gang»

Μιχάλης Νουρλόγλου, Chef
Πάνος Γεωργίου, Φωτογράφος
Βασιλική Καρούνου, Αλχημίστρια γαστρονομίας
Αλέξανδρος Λογοθέτης, Hθοποιός
Πέννυ Μπαλτατζή, Τραγουδίστρια
Μαρία Ναυπλιώτου, Ηθοποιός
Δημήτρης Παπαζυμούρης, Food blogger
Ορσαλία Παρθένη, Fashion designer
Χρήστος Χωμενίδης, Συγγραφέας

NEFF Team
Βαρβάρα Παππά, Head of Communications & Public Relations, Social Media Officer
Ιωάννης Ζαφείρης, Brand Manager

H Jungle συνεργάστηκε με τους:
Γιώργος Λευιτικός, Founder & Chief Integration Officer
Λίνα Αθανασίου, Creative Director – Managing Partner
Άννα Βαζάκα, Copywriter
Ντόρα Σκουνδρή, Digital Art Director
Ελίνα Κετικίδη, Social Media Storyteller
Ιωάννα Πολίτη, Digital Account Executive
Αλεξάνδρα Καρδάμη, Communications Director
Αλέξανδρος Μαγγίνας, Communications Manager

Εταιρεία Παραγωγής NorroGroup
Κωνσταντίνος Καρυάτης, Παραγωγός
Βίκυ Μπετάνωφ, Εκτέλεση Παραγωγής
Σπύρος Μιχαλόπουλος, Σκηνοθέτης
Γιώργος Παπαδόπουλος, Δ/ντης Φωτογραφίας
Γιούλικα Βεκρή, Art Director