Marketing Week - Το mobile οδηγεί τη διεθνή διαφημιστική δαπάνη

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer

Το mobile οδηγεί τη διεθνή διαφημιστική δαπάνη

20 Οκτωβρίου 2017 | 16:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Έρευνες

Τα 584,14 δις δολάρια αναμένεται να φτάσει μέχρι το τέλος του έτους η δαπάνη στα paid media παγκοσμίως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της eMarketer.

Η εταιρεία εκτιμά, επίσης, ότι η δαπάνη αυτή θα πλησιάσει τα 757,44 δις δολάρια το 2021, ωθούμενη σε μεγάλο βαθμό από τις επενδύσεις των διαφημιζόμενων σε mobile formats. Ο ρυθμός ανάπτυξης της διαφημιστικής δαπάνης θα κυμανθεί σύμφωνα με τις εκτιμήσεις μεταξύ 4,9% και 8,3% από το 2017 έως το 2021. Το τρέχον έτος η μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται σε Αργεντινή, Κίνα, Ινδία, Ινδονησία και Ιρλανδία, και η μικρότερη σε Φινλανδία, Γαλλία, Χονγκ Κονγκ και Σιγκαπούρη. Η Βόρεια Αμερική θα συνεχίσει να αποτελεί την κορυφαία αγορά της αγοράς διαφημιστικής δαπάνης.

Marketing Week Online( 20 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Γυναικεία περιοδικά: Πολυσυλλεκτικότητα και αξιοπιστία για ένα ανταγωνιστικό μέσο

Έχοντας αποδειχθεί ισχυρός κρίκος στην πολύπλοκη αλυσίδα του επικοινωνιακού οικοσυστήματος, ο περιοδικός γυναικείος Τύπος αντιστέκεται στις πιέσεις της ψηφιακής εποχής, προτάσσοντας την αξιοπιστία, τη διευρυμένη ατζέντα και την υψηλή αισθητική του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778