Marketing Week - Ο Μπάρμπα Στάθης γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προσφέροντας 10.000 κιλά λαχανικών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Θεσσαλονίκης

Ο Μπάρμπα Στάθης γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής

20 Οκτωβρίου 2017 | 16:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τρόφιμα - Ποτά

Στο πλαίσιο της δράσης «Κάνε ένα βήμα για την υγιεινή διατροφή» στις 16 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, ο Μπάρμπα Στάθης προσέφερε 10.000 κιλά λαχανικών στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Θεσσαλονίκης.

Για κάθε συμμετοχή στον πρώτο περίπατο των 1.000 μέτρων της δράσης, η εταιρεία προσέφερε 10 κιλά λαχανικών. Η ενέργεια είχε ως στόχο αφενός να συμβάλλει στις ανάγκες της κοινωνίας και αφετέρου να εμφυσήσει σε γονείς, παιδιά και νέους την αξία της υγιεινής διατροφής, της άσκησης και του φυσικού τρόπου ζωής. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, σε όσους έλαβαν μέρος, δόθηκαν τσάντες συμμετοχής με αναμνηστικά δώρα.

Marketing Week Online( 20 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα ποτά: Experiential και Premiumization «on the rocks»

Αυθεντικότητα, γευστική αναζήτηση, νέες «στιγμές» κατανάλωσης, βιωματικές εμπειρίες και νέα κανάλια διανομής, είναι μερικές από τις τάσεις που διαμορφώνουν το καινούργιο πεδίο δράσης για την κατηγορία των αλκοολούχων ποτών. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τον πειραματισμό και ωθούν τα brands να πειραματιστούν σε όλα τα επίπεδα των προϊοντικών προτάσεων και της δημιουργίας engagement.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778