Marketing Week - Σε πτώση η αγορά super market το 2016

Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat

Σε πτώση η αγορά super market το 2016

10 Οκτωβρίου 2017 | 17:05 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail

Tο 2016 οι ρυθμοί υποχώρησης της αγοράς των super market εντάθηκαν λόγω της μεγαλύτερης φορολογικής επιβάρυνσης των καταναλωτών, τόσο με άμεσους όσο και έμμεσους φόρους, με συνέπεια τη σταδιακή συρρίκνωση της αγοραστικής τους δύναμης, όπως επισημαίνει πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat.

Αρνητική παράμετρο αποτέλεσε και ο περιορισμός των προσφορών των λιανεμπόρων, καθώς ο επιθετικός τιμολογιακός ανταγωνισμός που εφάρμοσαν οι μεγάλες αλυσίδες προκειμένου να αποσπάσουν καταναλωτές από τη Μαρινόπουλος δεν ευνόησε τα περιθώρια κέρδους. Έτσι, οι πωλήσεις το 2016 υποχώρησαν κατά 6,5% (έναντι 2,1% το 2015), με την πτώση σε όρους όγκου να ανέρχεται στο 8,9%, ενώ και οι 11 κατηγορίες καταναλωτικών προϊόντων υπέστησαν κάμψη.

Ωστόσο, μέρος της μείωσης των πωλήσεων οφείλεται στην υπολειτουργία των καταστημάτων της Μαρινόπουλος, καθώς τα έσοδα που εμφάνιζαν τα προηγούμενα χρόνια «μετατοπίστηκαν» μερικώς μόνο στις άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες. Πάντως, οι απώλειες που εμφανίζει ο κλάδος προήλθαν κυρίως από τις μικρότερες επιχειρήσεις, ενώ αντιθέτως οι μεγάλες αλυσίδες αποδείχτηκαν ανθεκτικές σε μια πτωτική αγορά, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους. Σύμφωνα με τον Νικόλα Γκουζέλο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Infobank Hellastat, «οι συνθήκες που διέπουν τον κλάδο των super market θα εντείνουν την τάση περαιτέρω συγκέντρωσης σε λίγες οργανωμένες αλυσίδες και το 2017».

Marketing Week Online( 10 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778