Για την προώθηση της προσφοράς «Φοιτητικό Πακέτο»
Η GOD σε συνεργασία με την Hill and Knowlton επέλεξε τον ambassador Chris Lynx, έναν από τους πιο δημοφιλείς vloggers στην Ελλάδα, για να μιλήσει στους φοιτητές δημιουργώντας creative native digital branded storytelling για το νέο φοιτητικό πακέτο της Media Strom.

Η νέα digital καμπάνια από την GOD βασίζεται στη δημιουργία video περιεχομένου για τον φοιτητή από τον φοιτητή «guru» Chris Lynx, o οποίος μιλώντας σε μια γλώσσα χιουμοριστική, καλεί όλους να μάθουν για τα πολύπλευρα οφέλη του καλού ύπνου και την προσφορά «Φοιτητικό Πακέτο» από την Media Strom. Ήδη η καμπάνια μετρά 180.000 views στο YouTube και 12.000 likes στο Instagram.