Marketing Week - Η Proof.It νικήτρια στη σχολή επιχειρηματικότητας της Coca-Cola

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Την απονομή έκανε φέτος ο President EMEA Group της The Coca-Cola Company

Η Proof.It νικήτρια στη σχολή επιχειρηματικότητας της Coca-Cola

20 Σεπτεμβρίου 2017 | 15:39 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τρόφιμα - Ποτά

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου η Σχολή Επιχειρηματικότητας της Coca-Cola στην Αθήνα, αναδεικνύοντας τρεις ομάδες νικητών.

Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα PROOF.IT, η οποία παρουσίασε έναν καινοτόμο τρόπο αξιολόγησης εργαζομένων στο χώρο της εστίασης. Τη δεύτερη και τρίτη θέση έλαβαν οι ιδέες Speak up και E-mployed, που αφορούν στη στήριξη γυναικών που έχουν υποστεί κακοποίηση και όσων αναζητούν εργασία. Φέτος, την απονομή έκανε ο Brian Smith, President EMEA Group της The Coca-Cola Company, ο οποίος παρακολούθησε τις παρουσιάσεις των business plans και έδωσε πολύτιμες συμβουλές στους συμμετέχοντες.

Οι νικητές έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από υπηρεσίες, όπως συμμετοχή στην κοινότητα VentureGarden, συμμετοχή σε online course Sustainability από το CSE, σεμινάριο επιχειρηματικότητας από το ALBA, πρόγραμμα incubation από το Solidarity Mission και δωρεάν χώρο εργασίας στο The Cube Athens. Επίσης, μέσα από τον social media διαγωνισμό που έτρεξε η Coca-Cola για τους συμμετέχοντες, τρεις ακόμη ομάδες νέων θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με την ομάδα social media που έχει έδρα την Αθήνα και διαχειρίζεται τα brands της Coca-Cola για 26 χώρες.

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας της Coca-Cola διοργανώνεται για 3η χρονιά, από τη ΜΚΟ ThinkYoung. Φέτος, η σχολή της Αθήνας έλαβε χώρα στο πλαίσιο του The New York Times Athens Democracy Forum (ADF) και στο πνεύμα αυτό, η Coca-Cola θέλησε να στρέψει την προσοχή των νέων στην κοινωνική επιχειρηματικότητα. Επόμενοι σταθμοί της Σχολής είναι ο Βόλος τον Δεκέμβριο, Θεσσαλονίκη και Πάτρα στις αρχές του 2018.

Marketing Week Online( 20 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778