Marketing Week - Διάκριση της Communication Effect για την Desperados

Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε challenge της Flixel

Διάκριση της Communication Effect για την Desperados

14 Σεπτεμβρίου 2017 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τρόφιμα - Ποτά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Το καλοκαιρινό cinemagraph της Desperados που δημιούργησε η Communication Effect για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ήταν ο νικητής του ##TFPSunnyTreats challenge που διοργάνωσε η Flixel στο Instagram για creative artists και designers.

To cinemagraph απεικονίζει ένα fun καλοκαιρινό σκηνικό απόλαυσης της συγκεκριμένης μπίρας. Ο συνδυασμός φωτογραφίας και βίντεο αποτέλεσε την ιδανική επιλογή για την ομάδα της Communication Effect, η οποία σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα Clowdtrap που μίλησε με αμεσότητα στο νεανικό κοινό της Desperados μέσα από τα social media. To cinemagraph ήταν μέρος ενός ευρύτερου πλάνου δημιουργίας digital content από την Communication Effect για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και είχε περισσότερα από 33.000 views.

Marketing Week Online( 14 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Δημητριακά: Απαιτητικοί και on-the-go οι καταναλωτές

Τα brands δημητριακών συνιστούν βασικό συστατικό διατροφής για όλες τις ομάδες και κατηγορίες καταναλωτών. Παράλληλα, όμως, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, ζητώντας από τη μία υγιεινές προτάσεις με λιγότερη ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση από την άλλη και δυνατότητα για on-the-go κατανάλωση. Πώς ανταποκρίνονται σήμερα τα brands στον γρίφο αυτό;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778