Marketing Week - Διάκριση της Communication Effect για την Desperados

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε challenge της Flixel

Διάκριση της Communication Effect για την Desperados

14 Σεπτεμβρίου 2017 | 17:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τρόφιμα - Ποτά,Φεστιβάλ / Βραβεία

Το καλοκαιρινό cinemagraph της Desperados που δημιούργησε η Communication Effect για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ήταν ο νικητής του ##TFPSunnyTreats challenge που διοργάνωσε η Flixel στο Instagram για creative artists και designers.

To cinemagraph απεικονίζει ένα fun καλοκαιρινό σκηνικό απόλαυσης της συγκεκριμένης μπίρας. Ο συνδυασμός φωτογραφίας και βίντεο αποτέλεσε την ιδανική επιλογή για την ομάδα της Communication Effect, η οποία σε συνεργασία με τη δημιουργική ομάδα Clowdtrap που μίλησε με αμεσότητα στο νεανικό κοινό της Desperados μέσα από τα social media. To cinemagraph ήταν μέρος ενός ευρύτερου πλάνου δημιουργίας digital content από την Communication Effect για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και είχε περισσότερα από 33.000 views.

Marketing Week Online( 14 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778