Marketing Week - Δωρεάν WiFi σε δημόσιους χώρους στην ΕΕ

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε το σχέδιο WiFi4U

Δωρεάν WiFi σε δημόσιους χώρους στην ΕΕ

13 Σεπτεμβρίου 2017 | 16:35 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Θεσμικά,Τηλεπικοινωνίες

Σχέδιο για τη δημιουργία σημείων παροχής δωρεάν πρόσβασης σε ασύρματο διαδίκτυο σε δημόσιους χώρους στην ΕΕ, ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Η πρωτοβουλία WiFi4EU προβλέπει κονδύλια για τη χρηματοδότηση δωρεάν ασύρματων συνδέσεων σε δημόσιους χώρους, όπως υπαίθριοι χώροι προσβάσιμοι στο ευρύ κοινό, βιβλιοθήκες, δημόσιες υπηρεσίες, νοσοκομεία κλπ. Η χρηματοδότηση θα γίνει με «γεωγραφικά ισορροπημένο τρόπο» σε περισσότερες από 6.000 κοινότητες σε όλα τα κράτη μέλη, με βάση τη σειρά παραλαβής των σχετικών αιτημάτων.

Προκειμένου να είναι επιλέξιμοι για χρηματοδότηση, οι δημόσιοι φορείς θα πρέπει να καλύψουν τα λειτουργικά έξοδα για τουλάχιστον τρία έτη και να προσφέρουν δωρεάν, εύκολη πρόσβαση και ασφαλή σύνδεση για τους χρήστες. Τα ευρωπαϊκά κονδύλια θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο εάν αποκλείονται οι εμπορικές διαφημίσεις και η χρήση προσωπικών δεδομένων για εμπορικούς σκοπούς. Έργα που αντιγράφουν παρόμοιες ιδιωτικές ή δημόσιες προσφορές δωρεάν ασύρματου δικτύου στην ίδια περιοχή δεν θα λαμβάνουν χρηματοδότηση.

Η πρόσβαση πρέπει να παρέχεται στις σχετικές γλώσσες του ενδιαφερόμενου κράτους μέλους και, ει δυνατόν, και σε άλλες επίσημες γλώσσες της ΕΕ. Ο εισηγητής του σχεδίου Carlos Zorrinho (Σοσιαλιστές, Πορτογαλία), δήλωσε: «Η πρωτοβουλία WiFi4EU ήταν ένα ισχυρό πολιτικό όραμα που σύντομα θα γίνει πραγματικότητα σε ολόκληρη την ΕΕ, διασφαλίζοντας ότι όλοι οι πολίτες θα έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ασύρματο διαδίκτυο, ανεξάρτητα από το πού ζουν ή πόσα χρήματα κερδίζουν. Αυτό θα βελτιώσει την ευρωπαϊκή κοινωνία Gigabit καθιστώντας την οικονομικά ανταγωνιστική».

Marketing Week Online( 13 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778