Σύμφωνα με σχετική κλαδική μελέτη της ICAP Group
Ανοδικά κινήθηκαν οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών το 2016, σύμφωνα με την πρώτη έκδοση της κλαδικής μελέτης «Καταστήματα Εσωρούχων, Μαγιό & Συναφών Ειδών» που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group.

Βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κλάδου είναι ο μεγάλος αριθμός μεμονωμένων καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών που λειτουργούν στη χώρα, ενώ περιορισμένος είναι ο αριθμός των αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Η ζήτηση για τα εξεταζόμενα είδη επηρεάζεται, κατά κύριο λόγο, από το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών σε συνδυασμό με την τιμή διάθεσης των προϊόντων και δευτερευόντως από τις τάσεις της μόδας, τη διαφήμιση, τη διάρθρωση του πληθυσμού κ.ά.

Περαιτέρω ώθηση γενικότερα στον κλάδο της λιανικής πώλησης εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών έδωσε η ανάπτυξη των πολυκαταστημάτων, καθώς και των μεγάλων εμπορικών κέντρων (malls). Σύμφωνα με την Ελένη Δεμερτζή, Senior Manager της ICAP Group, το συνολικό μέγεθος αγοράς (πωλήσεις σε αξία) των καταστημάτων παρουσίασε μείωση 2,8% το 2015 σε σχέση με το 2014. Η πτωτική αυτή τάση ανακόπηκε το 2016, καθώς οι συνολικές πωλήσεις εκτιμάται ότι αυξήθηκαν κατά 1,4%.