Marketing Week - To 74% των χρηστών θέλει καλή επίδοση φωτογραφίας στο smartphone

Τετάρτη, 23 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με το «Huawei Summer Barometer 2017»

To 74% των χρηστών θέλει καλή επίδοση φωτογραφίας στο smartphone

24 Ιουλίου 2017 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Τηλεπικοινωνίες

Με τους περισσότερους χρήστες smartphone να χρησιμοποιούν το κινητό τους για να τραβήξουν φωτογραφίες, φαίνεται ότι τα smartphones έχουν σχεδόν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές φωτογραφικές μηχανές.

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές δεν φαίνεται να είναι αρκετά ικανοποιημένοι με την ποιότητα της κάμερας των συσκευών τους. Σύμφωνα με την έρευνα «Huawei Summer Barometer» των Huawei και Ipsos σε Κεντρική - Ανατολική Ευρώπη και Σκανδιναβία, σχεδόν το 74% των χρηστών στην Ευρώπη βρίσκει αισθητές διαφορές στην ποιότητα των φωτογραφιών των smartphones. «Είναι ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Το να βγάζει κάποιος φωτογραφίες από το smartphone του είναι από τις πιο δημοφιλείς δυνατότητες του κινητού. Την ίδια στιγμή, όμως, η πλειοψηφία των χρηστών δεν είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με τη σχέση ποιότητας - κόστους.

Υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης από τους κατασκευαστές», αναφέρει ο Πέτρος Δρακόπουλος, Country Marketing Manager της Huawei Ελλάδας. Οι χρήστες τραβούν με τα κινητά τους κυρίως selfies (76%) και ανεβάζουν φωτο στα social media (55%). Όπως είναι γνωστό, η Huawei προχώρησε το 2016 σε συνεργασία με τη Leica, δημιουργώντας ένα προηγμένο σύστημα φωτογραφικών μηχανών για smartphones. Εν όψει του καλοκαιριού, η Huawei προσφέρει δωρεάν με την αγορά ενός Huawei P10 ή P10 Plus τρία αξεσουάρ/gadgets (Power bank, Car SuperCharger και θήκες), ως τις 30 Ιουλίου. Παράλληλα, όσοι αγόρασαν Huawei P10 lite μέχρι τις 14 Ιουνίου θα λάβουν δώρο ένα Power Bank και με κάθε αγορά Huawei P8 lite ή P9 lite ή P10 lite ένα Selfie Stick, μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων.

Marketing Week Online( 24 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778