Πάνω από 30.000 χρήστες συμμετείχαν στο παιχνίδι
Σε μία από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες του φετινού καλοκαιριού αναδείχθηκε το «Island Spotting» που δημιούργησε η Cambo για το ελληνικό brand πετσετών και αξεσουάρ παραλίας, Sun of a Beach.

Η καμπάνια καλούσε τους χρήστες να εντοπίσουν τα ελληνικά νησιά που έχουν επισκεφθεί μέχρι στιγμής, μέσα από ένα απλό αλλά και εντυπωσιακό user experience. Στο τέλος του παιχνιδιού δημιουργούνταν ο προσωπικός χάρτης κάθε χρήστη με το ποσοστό των ελληνικών νησιών που έχει επισκεφθεί, τον οποίο μπορούσε να μοιραστεί στο Facebook. Όλες οι συμμετοχές έμπαιναν σε κλήρωση για πετσέτες Sun of a Beach. Η καμπάνια έγινε γρήγορα viral, ενώ πάνω από το 95% των χρηστών ολοκλήρωσε το παιχνίδι.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε με mobile first approach και user experience που δανείστηκε το voting mechanism του δημοφιλούς Tinder. Συνολικά, πάνω από 30.000 χρήστες έπαιξαν στο «Island Spotting». Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα στατιστικά της καμπάνιας, τα 5 πιο δημοφιλή νησιά είναι η Κρήτη, η Εύβοια, η Πάρος, η Αίγινα και η Μύκονος, ενώ τα 5 τελευταία σε επισκεψιμότητα νησιά είναι το Καστελόριζο, η Δοκός, τα Ψαρά, οι Οθωνοί και η Κάσος.