Με την καμπάνια «Μουσείο Χωρίς Σπίτι» των Oxfam και Διεθνούς Αμνηστείας
H καμπάνια «Μουσείο Χωρίς Σπίτι» της Bold Ogilvy, κέρδισε το πρώτο βραβείο στα European Excellence Awards στις Βρυξέλλες, όπως μόλις ανακοινώθηκε πριν από λίγη ώρα.

Πρόκειται για την καμπάνια που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Oxfam και τη Διεθνή Αμνηστία στην Ελλάδα για τη συνεισφορά της Ελλάδας σε φιλοξενία και ανθρωπισμό απέναντι σε πρόσφυγες και μετανάστες. Το μουσείο δεν έχει τοποθεσία ούτε ωράριο, ενώ εκθέματά του είναι αντικείμενα που οι Έλληνες πρόσφεραν σε αυτούς που χρειάζονταν υποστήριξη και τα οποία έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καθημερινότητά τους. Η Αθήνα φιλοξένησε αυτή την «Έκθεση για τη φιλοξενία» στα τέλη του 2016, αναδεικνύοντας μικρές πράξεις αλληλεγγύης που αξίζουν ένα μεγάλο «ευχαριστώ».

Τα εκθέματα βρέθηκαν σε δρόμους, σε μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά και σε μουσεία όπως αυτό της Ακρόπολης και το Ε.Μ.Σ.Τ. Από το 2017 η έκθεση ταξίδεψε στα Ιωάννινα, αλλά και στο Βελιγράδι, ενώ πρόκειται να φιλοξενηθεί στο Λονδίνο και τον Καναδά. Τα European Excellence Awards τιμούν εδώ και 10 χρόνια τις καλύτερες κοινωνικές καμπάνιες και θεωρούνται κορυφαία σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Η εν λόγω καμπάνια είχε επίσης αποσπάσει 2 Χρυσά βραβεία στα πρόσφατα Ermis Awards 2016.