Marketing Week - Στο «κυνήγι» των προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Κύριος λόγος επιλογής s/m για το 62% των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ

Στο «κυνήγι» των προσφορών οι Έλληνες καταναλωτές

19 Ιουνίου 2017 | 17:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Market Research,Retail

Όλο και περισσότερο φαίνεται να κυνηγούν οι Έλληνες τις προσφορές και εκπτώσεις στα super market σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ, στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα.

Η συνολική αξία των προωθητικών ενεργειών (προσφορές/κουπόνια/δωροεπιταγές) των s/m και προμηθευτών αντιστοιχεί σε όφελος 377 ευρώ ετησίως ανά νοικοκυριό, με τους καταναλωτές να εξοικονομούν κατά μέσο όρο το 9,3% της δαπάνης τους σε είδη παντοπωλείου. Οι μεγαλύτερες εξοικονομήσεις εμφανίζονται στα απορρυπαντικά και είδη υγιεινής με περίπου 25-30% ανάλογα την κατηγορία και στα ξηρά τρόφιμα κατά περίπου 15-20% ανάλογα την κατηγορία. Όλες οι κατηγορίες παρουσιάζουν εξοικονομήσεις οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν πέφτουν κάτω του 5%.

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα που εξέτασε τις συνήθειες 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα, 8 στους 10 έχουν υιοθετήσει τις «έξυπνες αγορές». Το χρηματικό όφελος που εξοικονομούν οι καταναλωτές έχει αυξηθεί σε σχέση με το 2010, εξαιτίας της μείωσης της δαπάνης των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου, της αύξησης του ποσοστού των πωλήσεων που πραγματοποιείται μέσω προσφορών, αλλά και της αύξησης της μέσης έκπτωσης ανά προσφορά.

Παράλληλα, η έρευνα δείχνει ότι πλέον 2 στις 5 επισκέψεις στο s/m (40%) έχουν ως αφετηρία κάποια προσφορά για την οποία ο καταναλωτής ενημερώθηκε πριν επισκεφθεί το κατάστημα, ενώ το 78% των ερωτώμενων αγόρασε περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το 2015. Το 57% δηλώνει ότι προτιμά περισσότερες προσφορές παρά χαμηλές τιμές, θεωρώντας ότι έτσι έχει τη δυνατότητα προσαρμογής στις δικές του ανάγκες εξοικονόμησης χρημάτων.

Χαρακτηριστικό είναι επίσης πως το 62% δηλώνει ότι οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος επιλογής s/m. Τέλος, ένα σημαντικό ποσοστό 47% δηλώνει ότι θα άλλαζε ακόμα και το πλάνο διατροφής του αν έβρισκε καλές προσφορές σε κάποιο άλλο προϊόν. Αυτή η μέτρηση αντανακλά και την μεγάλη ανάγκη που έχει ο καταναλωτής για εξοικονόμηση χρημάτων για τις καθημερινές ανάγκες του.

Marketing Week Online( 19 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778