Marketing Week - Η Γερμανός λανσάρει νέο concept καταστήματος

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με έμφαση σε digital εμπειρίες και βιωματικές γωνιές

Η Γερμανός λανσάρει νέο concept καταστήματος

16 Ιουνίου 2017 | 15:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Retail

Ένα νέο concept καταστήματος λανσάρει η αλυσίδα Γερμανός, μέσα από το ανανεωμένο της κατάστημα στο The Mall Athens.

Σκοπός της αλυσίδας είναι να βάλει τους επισκέπτες «στην Καρδιά της Τεχνολογίας», προσφέροντάς τους μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης. Το κατάστημα δίνει έμφαση στην digital αισθητική και στη διαδραστικότητα, σχεδιασμένο πάνω σε ξεχωριστές προϊοντικές ζώνες και βιωματικές γωνιές. Χαρακτηριστικό της νέας προσέγγισης είναι και η ανοικτή είσοδος χωρίς βιτρίνες και η στρατηγική τοποθέτηση πλαισίων σήμανσης που κατευθύνουν τον πελάτη στα σημεία ενδιαφέροντος.

Μεταξύ άλλων, οι επισκέπτες θα μπορούν να δοκιμάζουν ευρεία γκάμα σε high tech συσκευές και αποκλειστικότητες όπως την 4D εμπειρία Samsung Gear VR, νέα παιχνίδια και κονσόλες Gaming στο ειδικό gaming corner, μουσική στο music corner, κ.α. «Το ανανεωμένο μας κατάστημα στο The Mall Athens, βασίζεται σε μία νέα φιλοσοφία, που βάζει την εμπειρία του πελάτη και το “ταξίδι” του στον χώρο της τεχνολογίας σε πρώτο πλάνο.

Θέλουμε οι επισκέπτες να μπορούν να δοκιμάσουν την ενισχυμένη γκάμα προϊόντων, να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τις νέες τεχνολογίες και όλες τις νέες τάσεις. Και όλα αυτά, σε μια οικεία ατμόσφαιρα, με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση», δήλωσε ο Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός.

Marketing Week Online( 16 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778