Marketing Week - Η Γερμανός λανσάρει νέο concept καταστήματος

Τρίτη, 22 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με έμφαση σε digital εμπειρίες και βιωματικές γωνιές

Η Γερμανός λανσάρει νέο concept καταστήματος

16 Ιουνίου 2017 | 15:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Retail

Ένα νέο concept καταστήματος λανσάρει η αλυσίδα Γερμανός, μέσα από το ανανεωμένο της κατάστημα στο The Mall Athens.

Σκοπός της αλυσίδας είναι να βάλει τους επισκέπτες «στην Καρδιά της Τεχνολογίας», προσφέροντάς τους μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης. Το κατάστημα δίνει έμφαση στην digital αισθητική και στη διαδραστικότητα, σχεδιασμένο πάνω σε ξεχωριστές προϊοντικές ζώνες και βιωματικές γωνιές. Χαρακτηριστικό της νέας προσέγγισης είναι και η ανοικτή είσοδος χωρίς βιτρίνες και η στρατηγική τοποθέτηση πλαισίων σήμανσης που κατευθύνουν τον πελάτη στα σημεία ενδιαφέροντος.

Μεταξύ άλλων, οι επισκέπτες θα μπορούν να δοκιμάζουν ευρεία γκάμα σε high tech συσκευές και αποκλειστικότητες όπως την 4D εμπειρία Samsung Gear VR, νέα παιχνίδια και κονσόλες Gaming στο ειδικό gaming corner, μουσική στο music corner, κ.α. «Το ανανεωμένο μας κατάστημα στο The Mall Athens, βασίζεται σε μία νέα φιλοσοφία, που βάζει την εμπειρία του πελάτη και το “ταξίδι” του στον χώρο της τεχνολογίας σε πρώτο πλάνο.

Θέλουμε οι επισκέπτες να μπορούν να δοκιμάσουν την ενισχυμένη γκάμα προϊόντων, να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τις νέες τεχνολογίες και όλες τις νέες τάσεις. Και όλα αυτά, σε μια οικεία ατμόσφαιρα, με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση», δήλωσε ο Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Γερμανός.

Marketing Week Online( 16 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778