Με υπηρεσίες υποστήριξης των κατοίκων
Από τα γρηγορότερα αντανακλαστικά της αγοράς επιδεικνύουν για άλλη μια φορά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, όσον αφορά στην υποστήριξη ανθρώπων που δοκιμάζονται από φυσικές ή άλλες καταστροφές.

Με αφορμή τον καταστροφικό σεισμό που έπληξε το νησί της Λέσβου, οι μεγαλύτερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσαν άμεσα τη λήψη μέτρων για τη διευκόλυνση των κατοίκων του νησιού. Συγκεκριμένα, η Cosmote ανακοίνωσε τη δωρεάν προσφορά 1.500 λεπτών προς όλα τα εθνικά δίκτυα για όλους τους συνδρομητές της συμβολαίου κινητής, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής που κατοικούν στη Λέσβο, από 13/6 έως και τις 20/6.

Επίσης όλα τα καρτοτηλέφωνα θα είναι διαθέσιμα στους κατοίκους του νησιού για δωρεάν κλήσεις έως και τις 20/6. Η Vodafone, για όλους τους συνδρομητές της συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής που ζουν στη Λέσβο προσέφερε δωρεάν 1000 λεπτά ομιλίας, 300 SMS και 300 ΜΒ προς όλους έως 20 Ιουνίου και 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά για συνδρομητές σταθερής για το ίδιο διάστημα.

Η Wind Ελλάς προσφέρει από τις 12 Ιουνίου και ως το τέλος του μήνα δωρεάν χρόνο ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά) σε όλους τους πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής και καρτοκινητής που κατοικούν στη Λέσβο και παράλληλα, ανακοίνωσε ότι το κατάστημα Wind στο νησί θα δίνει άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επίσης, όλες οι προαναφερόμενες εταιρείες έχουν διακόψει τις διαδικασίες φραγής. Τέλος, η Nova ανακοίνωσε την άρση φραγής σε broadband συνδρομητές της στη Λέσβο έως και 13 Ιουλίου, την δωρεάν αποκατάσταση βλαβών από τον σεισμό σε εγκατάσταση ή εξοπλισμό και τη δωρεάν επανασύνδεση σε πελάτες της συνδρομητικής τηλεόρασης.