Marketing Week - Ξεκινά η νέα εποχή στην κινητή με την κατάργηση του roaming

Τρίτη, 22 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Οι μεγαλύτερες εταιρείες προχώρησαν ήδη σε σχετικές ανακοινώσεις

Ξεκινά η νέα εποχή στην κινητή με την κατάργηση του roaming

15 Ιουνίου 2017 | 16:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Trends,Τηλεπικοινωνίες

Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα η κατάργηση των χρεώσεων περιαγωγής (roaming) στην κινητή τηλεφωνία εντός της Ε.Ε., σε συνέχεια σχετικής Ευρωπαϊκής νομοθεσίας που ψηφίσθηκε οριστικά τον περασμένο Απρίλιο.

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής στην κινητή τηλεφωνία, όπως χαρακτηριστικά είχε επισημάνει και ο Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ) Γιώργος Στεφανόπουλος σε πρόσφατο συνέδριο τηλεπικοινωνιών. Η κατάργηση του roaming υπήρξε διαχρονική επιδίωξη της Ευρώπης την τελευταία δεκαετία, καθώς «σε μια ήπειρο όπου οι άνθρωποι κινούνται ελεύθερα μεταξύ των χωρών, οι υπερβολικές χρεώσεις περιαγωγής ήταν μία ανωμαλία», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο αρμόδιος επίτροπος για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, Αντρους Ανσίπ.

Στην Ελλάδα, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δείχνουν πλήρη ετοιμότητα ενσωμάτωσης των νέων εξελίξεων. Ήδη, Cosmote, Vodafone και Wind προέβησαν στις σχετικές ανακοινώσεις για το πώς διαμορφώνονται πλέον οι υπηρεσίες τους. Η κατάργηση των χρεώσεων περιαγωγής αφορά σε συνδρομητές συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, τόσο για ομιλία και sms, όσο και για δεδομένα. Οι χρήστες που βρίσκονται σε κάποια χώρα της Ε.Ε., θα καταναλώνουν πλέον το πρόγραμμα ή το πακέτο που ήδη έχουν, χωρίς επιπλέον χρέωση. Επίσης, χωρίς χρέωση είναι πλέον και οι εισερχόμενες κλήσεις εντός Ε.Ε. κατά τη διάρκεια της περιαγωγής.

Marketing Week Online( 15 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778