Σε τηλεφωνικά κέντρα, καταστήματα, ψηφιακές υπηρεσίες, site
Με έμφαση στην ενισχυμένη διαδραστικότητα, την προσωποποιημένη υποστήριξη και τις ψηφιακές λύσεις, η Cosmote φέρνει σε ιδιώτες και επιχειρήσεις ακόμη περισσότερους τρόπους εξυπηρέτησης, σε όλα τα σημεία επαφής μαζί τους - τα τηλεφωνικά κέντρα 13888 & 13818, τα καταστήματα, την ομάδα των τεχνικών της, τις ψηφιακές υπηρεσίες, το site.

«Η εμπειρία του πελάτη, οικιακού αλλά και επαγγελματία, είναι πρώτη προτεραιότητα για την Cosmote. Θέλουμε οι πελάτες μας να νιώθουν ότι είμαστε κοντά τους κάθε στιγμή. Γι’ αυτό εμπλουτίζουμε την εξυπηρέτηση της Cosmote με νέες υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις, που κάνουν την εξυπηρέτηση των πελατών μας πιο άμεση, πιο γρήγορη και ευέλικτη, καλύτερα προσαρμοσμένη στο προφίλ τους», ανέφερε ο Κώστας Νεμπής, Chief Commercial Officer Οικιακών Πελατών ομίλου ΟΤΕ.

Ενδεικτικά, η Εξυπηρέτηση Πελατών της Cosmote πλαισιώνεται με νέες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως αυτή της βίντεο-κλήσης, ακόμα και μέσω της νοηματικής γλώσσας, της επιλογής του Chat και του Call Back. Τα mobile apps, Μy Cosmote και What’s Up, εμπλουτίζονται με περισσότερες λειτουργίες και εργαλεία, με στόχο να προσφέρουν διευρυμένη διαχείριση του λογαριασμού και των υπηρεσιών του χρήστη και μαζί τη δυνατότητα για αγορές. Επίσης, η Cosmote συνεχώς εκσυγχρονίζει τις υποδομές στα καταστήματά της. Μέχρι τώρα έχουν ανακαινιστεί πάνω από 150 καταστήματα.