«Δύσκολη εξίσωση, που όμως απαντά σε ανάγκη της αγοράς», λέει ο Η. Τουτουδάκης
Το AdReport.com, η υπηρεσία καταγραφής της διαφημιστικής δραστηριότητας στο διαδίκτυο, αναβαθμίζεται σημαντικά με την προσθήκη εκτιμήσεων δαπάνης.

Στο πλαίσιο αυτό, το AdReport.com περιλαμβάνει πλέον νέες σελίδες, πίνακες και διαγράμματα που καταγράφουν τι budget δαπανούν οι διαφημιζόμενοι, πώς κινούνται οι κλάδοι, τι όγκος διαφήμισης πηγαίνει σε κάθε website, κ.ά. Όπως επισημαίνει ο επικεφαλής του AdReport.com, Ηλίας Τουτουδάκης, ένας τέτοιος υπολογισμός είναι εξαιρετικά δύσκολος «αφού στην εξίσωση μπαίνουν πολλοί παράγοντες, που δεν μπορούν να υπολογιστούν με ακρίβεια. Όμως αυτό δεν αναιρεί την ανάγκη να έχει η αγορά ένα τέτοιο εργαλείο.

Το AdReport τολμά να παρουσιάσει στην Ελλάδα τη νέα λειτουργία». Οι συνδρομητές μπορούν πλέον να βλέπουν για κάθε καμπάνια τον αριθμό impressions ανά website και συνολικά, τον όγκο των impressions ανά εταιρεία/κλάδο καθώς και charts που δείχνουν πώς αλλά και πόσο επενδύουν οι εταιρείες σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές τους και διαχρονικά. Σημειώνεται ότι η νέα λειτουργία δεν εκτιμά δαπάνη αλλά όγκο εμφανίσεων. Δηλαδή, δεν συνυπολογίζονται τιμές CPM ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι σε ευρώ.

Η εταιρεία θεωρεί, πάντως, ότι προϊόντος του χρόνου και με το feedback της αγοράς θα μπορέσει να παρέχει και εκτιμώμενα ποσά. Η εκτίμηση δαπάνης στο AdReport είναι σε beta στάδιο και σταδιακά δίνεται πρόσβαση σε περισσότερους χρήστες του AdReport. Δωρεάν demo στο AdReport παρέχεται στο website της εταιρείας.