Ενισχύοντας την digital και mobile-first στρατηγική της
Η Accenture επέλεξε τη UM της IPG Mediabrands, ως τον στρατηγικό της media planning and buying συνεργάτη, με σκοπό να ενισχύσει την digital και mobile-first στρατηγική της και της δέσμευσή της στην καινοτομία.

Η Roxanne Taylor, Chief Marketing and Communications Officer της Accenture, ανέφερε σχετικά: «Σε συνεργασία με τη UM, θα χρησιμοποιήσουμε καινοτόμους τρόπους, σε πληθώρα πλατφορμών και καναλιών, για να προσεγγίσουμε τους πελάτες και ανθρώπους της Accenture και να τους κάνουμε engage, σε όλο τον κόσμο».

Η Accenture θα επωφεληθεί από την εμπειρία της UM στο «χτίσιμο» προσωποποιημένων, cross-channel media στρατηγικών που βέλτιστα εκμεταλλεύονται digital, mobile και social media. Η Kasha Cacy, CEO ΗΠΑ της UM, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που αναλαμβάνουμε global media agency of record για μια εταιρεία με κύρος και καινοτόμα σκέψη όπως η Accenture. Δουλεύοντας μαζί, πιστεύω ότι μπορούμε να πετύχουμε τρομερά αποτελέσματα».