Marketing Week - Η Ericsson δημιουργεί νέα Περιφερειακή Αγορά Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με επικεφαλής τον Arun Bansal

Η Ericsson δημιουργεί νέα Περιφερειακή Αγορά Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής

19 Απριλίου 2017 | 15:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη,Μετακινήσεις Στελεχών

Σε συνέχεια της πρόσφατης ανακοίνωσης σχετικά με τις αλλαγές στην επιχειρηματική της στρατηγική, δομή και διοικητική ομάδα, η Ericsson όρισε τον Arun Bansal ως Επικεφαλής της Περιφερειακής Αγοράς Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής.

Ο Arun Bansal διαθέτει μακρόχρονη και βαθιά επιχειρηματική και τεχνική εμπειρία, την οποία έχει αποκομίσει από σημαντικές γεωγραφικές αγορές και επιχειρηματικές μονάδες κατά την 20ετή και πλέον θητεία του στην Ericsson. Προηγουμένως ήταν Επικεφαλής του Business Unit Network Products της Ericsson και Επικεφαλής του Business Unit Radio. Η αναδιοργάνωση της Ericsson από 10 Περιοχές (Regions) σε 5 Περιφερειακές Αγορές (Market Areas) και από 4 επιχειρηματικές μονάδες (Business Units) σε 3 επιχειρηματικούς τομείς (Business Areas) έχει στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και την επιτάχυνση του χρόνου διάθεσης στην αγορά και απόκρισης προς τους πελάτες.

Η Περιφερειακή Αγορά Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής περιλαμβάνει τις Περιοχές Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης, Μεσογείου (συμπεριλαμβανομένων των Μαγκρέμπ, Λιβύης και Ισραήλ), Ανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας) και Λατινικής Αμερικής (συμπεριλαμβανομένης της Καραϊβικής). Στο πλαίσιο της νέας του ανάθεσης, ο Arun Bansal παραμένει μέλος της διοικητικής ομάδας της Ericsson.

Marketing Week Online( 19 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778