Λύσεις retargeting για τη μεγιστοποίηση των online πωλήσεων
Συνεργασία με την RTB House στην Ελλάδα ξεκίνησε η Intersport, με στόχο τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος intersport.gr.

Η RTB House παρέχει λύσεις retargeting αξιοποιώντας την τεχνολογία του deep learning. Αναλύοντας συνήθειες, συμπεριφορές και άλλες μετρήσεις που αφορούν στους χρήστες, η RTB House διενεργεί personalized retargeting καμπάνιες βασισμένες σε performance based concepts – βάση προκαθορισμένου CPA – διασφαλίζοντας έτσι ότι το κόστος των καμπανιών θα εξαρτάται αποκλειστικά από το σύνολο των ολοκληρωμένων αγορών.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, το deep learning αποτελεί καινοτόμο υποκατηγορία έρευνας που ασχολείται με την τεχνική νοημοσύνη και μπορεί να προβλέψει προϊόντα που είναι πιθανότερο να προσελκύσουν τους χρήστες, στη βάση της ανάλυσης δεδομένων.

Η Μαρίλια Τόμπρα, Regional Marketing Manager της Intersport, δήλωσε: «Αναμένουμε περαιτέρω ενίσχυση του e-shop μας στην Ελλάδα, παρέχοντας στους επισκέπτες μας εξατομικευμένη διαφήμιση. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τη δραστηριότητα στο e shop μας, εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερα conversion rates. Μέχρι στιγμής, τα πρώτα δείγματα είναι παραπάνω από ενθαρρυντικά και ευελπιστούμε σε ακόμα καλύτερα στο μέλλον».