Ενόψει των διοικητικών αλλαγών που δρομολογεί ο νέος CEO
O παγκόσμιος Chief Marketing Officer της Coca-Cola Co., Marcos de Quinto, αποχωρεί από την εταιρεία, στο πλαίσιο αναθεώρησης της marketing ηγεσίας υπό τον νέο CEO.

Ο Marcos de Quinto ηγήθηκε της ανανέωσης του flagship brand της εταιρείας, με την καμπάνια «Taste the Feeling». Οι αλλαγές περιλαμβάνουν τη συγκέντρωση του marketing, της καταναλωτικής και εμπορικής ηγετικής στρατηγικής σε μια ομάδα, με επικεφαλής έναν chief growth officer, ο οποίος θα αναφέρεται στον James Quincey. Ο Quincey τελεί προσωρινά Chief Operating Officer της Coca-Cola και θα αναλάβει τον ρόλο του CEO την 1η Μαΐου, διαδεχόμενος τον Muhtar Kent.