Marketing Week - Συνεργασία Ericsson, Telstra και Fox Innovation

Σάββατο, 20 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Λύση παροχής περιεχομένου για καταναλωτές κινηματογραφικών προϊόντων

Συνεργασία Ericsson, Telstra και Fox Innovation

23 Μαρτίου 2017 | 10:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Η Ericsson, η Telstra και το Fox Innovation Lab της 21st Century Fox παρουσίασαν πρόσφατα μια νέα λύση παροχής περιεχομένου.

Η λύση αυτή θα τοποθετεί εκ των προτέρων προσωποποιημένο περιεχόμενο ταινιών premium απευθείας στις συσκευές των καταναλωτών, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση της συσκευής ή τα προγράμματα δεδομένων τους. Οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις μόλις καταστούν διαθέσιμες οι τελευταίες ταινίες που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά τους. Οι ταινίες τοποθετούνται εκ των προτέρων στη συσκευή του καταναλωτή και είναι άμεσα διαθέσιμες για αγορά ή ενοικίαση και αναπαραγωγή σε ποιότητα full HD 1080p με ήχο υψηλής ποιότητας χωρίς διακοπές, είτε online είτε χωρίς σύνδεση.

Ο Per Borgklint, Senior Vice President, Chief Innovation Officer και επικεφαλής του Business Unit Media της Ericsson, δήλωσε: «Η πιλοτική αυτή λειτουργική υπηρεσία αποτελεί παράδειγμα του πώς η Ericsson συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρείες στους κλάδους τηλεπικοινωνιών και περιεχομένου, με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων που μεταμορφώνουν την εμπειρία τηλεθέασης και δημιουργούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και ευκαιρίες οικονομικής αξιοποίησης που βοηθούν τους πελάτες μας να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί και να ηγηθούν στον ψηφιακό κόσμο».

Marketing Week Online( 23 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778