Marketing Week - Συνεργασία Ericsson, Telstra και Fox Innovation

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Λύση παροχής περιεχομένου για καταναλωτές κινηματογραφικών προϊόντων

Συνεργασία Ericsson, Telstra και Fox Innovation

23 Μαρτίου 2017 | 10:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Η Ericsson, η Telstra και το Fox Innovation Lab της 21st Century Fox παρουσίασαν πρόσφατα μια νέα λύση παροχής περιεχομένου.

Η λύση αυτή θα τοποθετεί εκ των προτέρων προσωποποιημένο περιεχόμενο ταινιών premium απευθείας στις συσκευές των καταναλωτών, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση της συσκευής ή τα προγράμματα δεδομένων τους. Οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις μόλις καταστούν διαθέσιμες οι τελευταίες ταινίες που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά τους. Οι ταινίες τοποθετούνται εκ των προτέρων στη συσκευή του καταναλωτή και είναι άμεσα διαθέσιμες για αγορά ή ενοικίαση και αναπαραγωγή σε ποιότητα full HD 1080p με ήχο υψηλής ποιότητας χωρίς διακοπές, είτε online είτε χωρίς σύνδεση.

Ο Per Borgklint, Senior Vice President, Chief Innovation Officer και επικεφαλής του Business Unit Media της Ericsson, δήλωσε: «Η πιλοτική αυτή λειτουργική υπηρεσία αποτελεί παράδειγμα του πώς η Ericsson συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρείες στους κλάδους τηλεπικοινωνιών και περιεχομένου, με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων που μεταμορφώνουν την εμπειρία τηλεθέασης και δημιουργούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και ευκαιρίες οικονομικής αξιοποίησης που βοηθούν τους πελάτες μας να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί και να ηγηθούν στον ψηφιακό κόσμο».

Marketing Week Online( 23 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778