Τη στρατηγική της στα social media
Η Skyscanner επέλεξε την Tool για τον σχεδιασμό της στρατηγικής της στα social media στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για τη διαχείριση της Facebook σελίδας της Skyscanner Greece, με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση του brand στην ελληνική αγορά.

Η Skyscanner κατέχει ηγετική θέση στην αναζήτηση αεροπορικών εισιτηρίων. Ιδρύθηκε το 2003, απασχολεί περισσότερους από 800 εργαζόμενους και η δωρεάν mobile εφαρμογή της έχει πάνω από 50 εκατομμύρια downloads. Η Tool είναι digital agency που δραστηριοποιείται στον χώρο ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας σε digital marketing, web design και development, application development.