Marketing Week - Δυναμικό «παρών» του ΣΕΒΤ στη φετινή Food Expo 2017

Παρασκευή, 18 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με παράλληλη στήριξη του 6ου Συνεδρίου Τεχνολογίας Τροφίμων

Δυναμικό «παρών» του ΣΕΒΤ στη φετινή Food Expo 2017

17 Μαρτίου 2017 | 15:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών (ΣΕΒΤ), συμμετέχει ενεργά στη Food Expo 2017, θέτοντάς την υπό την αιγίδα του.

Η έκθεση, η οποία θα πραγματοποιηθεί 18 με 20 Μαρτίου στο Μetropolitan Expo, θα συγκεντρώσει πάνω από 1.200 Έλληνες και ξένους εκθέτες, ενώ αναμένεται να την επισκεφθούν περισσότεροι από 2.500 διεθνείς αγοραστές και 60.000 επαγγελματίες από την Ελλάδα. Στο περίπτερο του ΣΕΒΤ, στην είσοδο της έκθεσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αντλήσουν πληροφορίες για τις δράσεις του Συνδέσμου καθώς και για τις ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων και ποτών και τα προϊόντα τους.

Παράλληλα, για την επαφή με τους νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον χώρο της διατροφής, ο ΣΕΒΤ έχει δημιουργήσει ένα περίπτερο για την προώθηση του Διαγωνισμού Ecotrophelia 2017, όπου θα παρουσιάζονται τα προϊόντα που συμμετείχαν στον εθνικό διαγωνισμό το 2016, ενώ το Σάββατο 18 Μαρτίου θα διοργανώσει ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Διαγωνισμός Ecotrophelia & Ευρωπαϊκό έργο Foodprint: Οι πρωτοβουλίες του ΣΕΒΤ για την προώθηση της καινοτομίας και της αειφορίας», με τη συμμετοχή σημαντικών εκπροσώπων του κλάδου.

Επίσης, ο ΣΕΒΤ έθεσε υπό την αιγίδα του και το 6ο Συνέδριο Τεχνολογίας Τροφίμων, το οποίο θα λάβει χώρα στις 18 &19 Μαρτίου, στο Συνεδριακό χώρο της Food Expo.

Marketing Week Online( 17 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778