Marketing Week - Η Milka με 1η πανευρωπαϊκή καμπάνια

Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Με την υπογραφή της Wieden+Kennedy Amsterdam

Η Milka με 1η πανευρωπαϊκή καμπάνια

17 Μαρτίου 2017 | 15:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,International,Τρόφιμα - Ποτά

Η Milka λανσάρει την πρώτη της πανευρωπαϊκή πασχαλινή καμπάνια, με μήνυμα «Easter Tastes Better Together».

Η καμπάνια «τρέχει» από χθες, με την ταινία «All For One», η οποία παρουσιάζει παιδιά να συμμετέχουν στο πασχαλινό παιχνίδι της συλλογής πολύχρωμων αυγών στους λόφους γύρω από τη φανταστική πόλη Lilaberg, η οποία βρίσκεται στην καρδιά της παγκόσμιας πλατφόρμας του brand «Tenderness is inside».

Δημιουργία της Wieden+Kennedy Amsterdam, η ταινία αποτελεί το επίκεντρο της καμπάνιας «Easter Tastes Better Together», η οποία περιλαμβάνει επίσης digital και social περιεχόμενο και OOH ενέργειες. Θα «τρέξει» σε 10 αγορές στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία και Πολωνία.

Marketing Week Online( 17 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778