Το φυσικό κατάστημα βρίσκεται στην καρδιά της λιανικής πώλησης.
Στο σύγχρονο «digital» εμπορικό γίγνεσθαι, οι επιχειρήσεις επενδύουν στον εκσυγχρονισμό του καταστήματος με σκοπό τη βελτίωση της συνολικής καταναλωτικής εμπειρίας. Το συνέδριο «The Store: Physical Evolution!», που διοργανώνει η Boussias Communications στις 25 Απριλίου, φέρνει στο προσκήνιο ιστορίες καταστημάτων που ενσωμάτωσαν το digital και την τεχνολογία στην λειτουργία τους, που ανακαινίστηκαν για να συμβαδίσουν με τις αυξημένες προσδοκίες των καταναλωτών, που έχουν ιδιαίτερο concept, που εξοικονομούν ενεργειακούς πόρους και που ενθουσιάζουν το κοινό με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό τους.
Επιχειρήσεις από διαφορετικούς κλάδους – ένδυση-υπόδηση, σούπερ μάρκετ, ηλεκτρονικών ειδών, λιανικής τραπεζικής, αρτοζαχαροπλαστεία, κοσμηματοπωλεία, κλπ -, θα μοιραστούν με το κοινό του συνεδρίου την εμπειρία τους και θα μιλήσουν για την απόφαση της επένδυσης, τον τρόπο υλοποίησής της και τις λεπτομέρειες που την κάνουν μοναδική, δίνοντας ερεθίσματα για νέες πρωτοβουλίες στο λιανικό εμπόριο.
Μεταξύ των επιχειρήσεων που θα μιλήσουν για δικά τους καταστήματα είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, το Αρτοζαχαροπλαστείο «Farine», η Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS, τα Mastihashops της Mediterra, τα fashion stores Funky Buddha, το φαρμακείο Pharmaqueen, το Playmobil FunPark, το 6P6 Concept Store με λύσεις και προϊόντα τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, τα fashion stores ELEGANCE+ concept store και το εργαστήριο αργυροχρυσοχοΐας Πριγκιπώ. Συνολικά, αναμένεται να παρουσιαστούν περισσότερα από 25 καταστήματα από τον κλάδο του λιανεμπορίου. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στο www.thestoreconference.gr.