Marketing Week - Η Συμμαχία για την Ελλάδα σε έκθεση παιδικής ζωγραφικής

Σάββατο, 24 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με θέμα την οδική ασφάλεια και σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία

Η Συμμαχία για την Ελλάδα σε έκθεση παιδικής ζωγραφικής

10 Μαρτίου 2017 | 19:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Δημόσιος Τομέας

Πρωτότυπη έκθεση ζωγραφικής εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με θέμα «Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών», διοργανώνει η Ελληνική Αστυνομία σε συνεργασία με τη «Συμμαχία για την Ελλάδα».

Την έκθεση θα εγκαινιάσει ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας, τη Δευτέρα 20 Μαρτίου και ώρα 18:00 στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, ενώ θα είναι ανοιχτή και δωρεάν για το κοινό καθημερινά, 09:00-21:00.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στο θέμα της οδικής ασφάλειας για την αποφυγή και πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και την καλλιέργεια οδικής παιδείας και συμπεριφοράς, από μικρή ακόμα ηλικία.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε το Δεκέμβριο 2016, μέσα από πρόσκληση της Ελληνικής Αστυνομίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Σώματος, προς τα παιδιά και τους γονείς τους, να στείλουν ηλεκτρονικά ζωγραφιές με θέμα «ταξιδεύω με ασφάλεια στις γιορτές - συμβουλές στους γονείς».

Το ενδιαφέρον και η ανταπόκριση υπήρξε εντυπωσιακή, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν 280 παιδικές ζωγραφιές. Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε η περαιτέρω αξιοποίηση των παιδικών δημιουργιών μέσα από την έκθεση, που περιλαμβάνει 214 ζωγραφιές.

Στο χώρο της έκθεσης, αστυνομικοί της Τροχαίας θα προσφέρουν εκπαίδευση των παιδιών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, ενώ 12 ζωγραφιές θα επιλεγούν για να πλαισιώσουν το θεματικό ημερολόγιο της Ελληνικής Αστυνομίας για το επόμενο έτος.

Marketing Week Online( 10 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778