Marketing Week - Η Συμμαχία για την Ελλάδα σε έκθεση παιδικής ζωγραφικής

Δευτέρα, 27 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με θέμα την οδική ασφάλεια και σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία

Η Συμμαχία για την Ελλάδα σε έκθεση παιδικής ζωγραφικής

10 Μαρτίου 2017 | 19:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Δημόσιος Τομέας

Πρωτότυπη έκθεση ζωγραφικής εκπαιδευτικού χαρακτήρα, με θέμα «Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών», διοργανώνει η Ελληνική Αστυνομία σε συνεργασία με τη «Συμμαχία για την Ελλάδα».

Την έκθεση θα εγκαινιάσει ο Αρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγος Κωνσταντίνος Τσουβάλας, τη Δευτέρα 20 Μαρτίου και ώρα 18:00 στο εμπορικό κέντρο Golden Hall, ενώ θα είναι ανοιχτή και δωρεάν για το κοινό καθημερινά, 09:00-21:00.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στο θέμα της οδικής ασφάλειας για την αποφυγή και πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και την καλλιέργεια οδικής παιδείας και συμπεριφοράς, από μικρή ακόμα ηλικία.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε το Δεκέμβριο 2016, μέσα από πρόσκληση της Ελληνικής Αστυνομίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Σώματος, προς τα παιδιά και τους γονείς τους, να στείλουν ηλεκτρονικά ζωγραφιές με θέμα «ταξιδεύω με ασφάλεια στις γιορτές - συμβουλές στους γονείς».

Το ενδιαφέρον και η ανταπόκριση υπήρξε εντυπωσιακή, με αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν 280 παιδικές ζωγραφιές. Στο πλαίσιο αυτό, αποφασίστηκε η περαιτέρω αξιοποίηση των παιδικών δημιουργιών μέσα από την έκθεση, που περιλαμβάνει 214 ζωγραφιές.

Στο χώρο της έκθεσης, αστυνομικοί της Τροχαίας θα προσφέρουν εκπαίδευση των παιδιών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, ενώ 12 ζωγραφιές θα επιλεγούν για να πλαισιώσουν το θεματικό ημερολόγιο της Ελληνικής Αστυνομίας για το επόμενο έτος.

Marketing Week Online( 10 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778