Κάλεσμα συμμετοχής σε διαφημιστικές, διαφημιζόμενους και εκδότες

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στο programmatic; Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποια τα εμπόδια; Οι παραπάνω είναι μερικές μόνο από τις ερωτήσεις για το Programmatic Advertising στην Κεντρική – Νοτιοανατολική Ευρώπη και Μέση Ανατολή, στις οποίες θα επιχειρήσει να απαντήσει η ετήσια έρευνα της TailWind, εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας του ομίλου TDG. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα δημοσιευθούν στα μέσα Μαρτίου, με τους συμμετέχοντες να έχουν τη δυνατότητα να τα πληροφορηθούν πριν από την επίσημη ανακοίνωση. Στην έρευνα μπορούν να λάβουν μέρος διαφημιζόμενοι και διαφημιστικές εταιρείες στο https://www.research.net/r/5JNVD2G, καθώς και εκδότες στο https://www.research.net/r/5JFQKV6.