Marketing Week - ΣΕΑΟΠ: «Ατυχής εξέλιξη» η παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για τον φόρο στο τσίπουρο και την τσικουδιά

ΣΕΑΟΠ: «Ατυχής εξέλιξη» η παραπομπή της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο

17 Φεβρουαρίου 2017 | 16:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Ως «ατυχή εξέλιξη» χαρακτηρίζει ο ΣΕΑΟΠ την πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (IP/17/242) για την παραπομπή της Ελλάδας στο Δικαστήριο της ΕΕ, επειδή δεν εφαρμόζει τον κανονικό συντελεστή ειδικού φόρου κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο τσίπουρο και την τσικουδιά.

Επιβεβαιώνει όμως την ύπαρξη στρέβλωσης στην αγορά του ονομαζόμενου «τσίπουρου διημέρων». Ο κλάδος της επίσημης αποσταγματοποιίας έχει κατά καιρούς επισημάνει αυτή τη στρέβλωση, την οποία επέτεινε περαιτέρω και η πρόσφατη νομοθετική τροποποίηση του Ν. 2969/2001, υπογραμμίζοντας την ανάγκη άμεσης εξυγίανσης του σχετικού καθεστώτος, προς την κατεύθυνση της προστασίας του καταναλωτή και την καταπολέμηση του παραεμπορίου. Σύμφωνα με τον ΣΕΑΟΠ, το ισχύον καθεστώς έχει επιτρέψει σε μία μερίδα επιτηδείων να καταστρατηγούν τη νομοθεσία επιδιδόμενοι σε παράνομες πρακτικές παραγωγής, διακίνησης και εμπορίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία του καταναλωτή, αλλά και τα δημόσια έσοδα. Αναφορικά με τη φορολόγηση του εμφιαλωμένου τσίπουρου, ο ΣΕΑΟΠ συντάσσεται με την πάγια θέση της ελληνικής κυβέρνησης απέναντι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σύμφωνα με την οποία η ισχύς του μειωμένου κατά 50% ΕΦΚ για το εμφιαλωμένο τσίπουρο, όπως και για το ούζο ως παραδοσιακά αποστάγματα, είναι απολύτως νόμιμη και συμβατή με την ενωσιακή νομοθεσία, καθώς αυτά απολαμβάνουν Ευρωπαϊκής προστασίας των γεωγραφικών τους ενδείξεων.

Marketing Week Online( 17 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778