Marketing Week - Το Ίδρυμα Vodafone υλοποιεί πρόγραμμα

Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

STEM για μαθητές Σε πόλεις της Περιφέρειας

Το Ίδρυμα Vodafone υλοποιεί πρόγραμμα

16 Φεβρουαρίου 2017 | 17:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Ε.Κ.Ε,Τηλεπικοινωνίες

Το Ίδρυμα Vodafone, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «SciCo» (Science Communication), σχεδίασε και υλοποιεί σε πόλεις της Περιφέρειας το πρόγραμμα «STEMpowering Youth».

Το Πρόγραμμα δημιουργεί εργαστήρια STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) με εκπαιδευτικό εξοπλισμό που συνδέεται με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου. Ως στόχο έχει την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και τη διάχυση της γνώσης στους μαθητές για την καλλιέργεια δεξιοτήτων, αλλά και την ενθάρρυνση για πειραματικό σχεδιασμό και κατασκευή καινοτόμων εφαρμογών για την επίλυση τοπικών προβλημάτων και ζητημάτων της καθημερινότητας. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου, το Ίδρυμα Vodafone επιδιώκει να φέρει την καινοτομία στην τοπική κοινωνία, αναγνωρίζοντας την τρέχουσα ανάγκη υποστήριξης πρωτοβουλιών εκπαίδευσης σε περιοχές της χώρας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από φαινόμενα όπως χαμηλοί δείκτες καινοτομίας, χαμηλές σχολικές επιδόσεις, πρώιμη σχολική εγκατάλειψη και εκπαιδευτική ανισότητα. Το πρόγραμμα υλοποιείται ήδη στη Θράκη και στα Δωδεκάνησα, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων (tablets και smartphones) και εφαρμογών, ενώ τα μαθήματα έχουν διάρκεια οκτώ εβδομάδες.

Marketing Week Online( 16 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778