Διεξάγεται την Τετάρτη 29 Μαρτίου, σε συνεργασία με το ΕΙΕΠ

Το συνέδριο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 29 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy και σε αυτό θα παρουσιαστούν πρόσφατες καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές επιχειρήσεων στην εξυπηρέτηση του πελάτη, από νευραλγικούς κλάδους της αγοράς. Μερικές από τις θεματικές ενότητες του συνεδρίου, που θα καλυφθούν μέσα από την παρουσίαση συγκεκριμένων case studies, είναι οι εξής:
1.  Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του πελάτη σε πληθώρα καναλιών ή/και μέσω self-service channels
2.  Τα Social Media ως Μέσο υποδοχής ερωτήσεων, σχολίων, παραπόνων, αλλά και επαίνων από τον πελάτη
3.  Διαχέοντας την κουλτούρα εξυπηρέτησης πελατών σε όλο τον οργανισμό
4.  Start-ups: «Επαναστατικές» προσεγγίσεις στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών
5.  Σχεδιάζοντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία μέσα στο φυσικό ή το ψηφιακό κατάστημα
6.  Αποτελεσματική και Δημιουργική Διαχείριση Παραπόνων
7.  Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line/Back Office
8.  Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
9.  Νέες τεχνολογίες και Εξυπηρέτηση Πελατών (IoT, AR/VR, Wearables, κ.ά.)

Ήδη έχουν εξασφαλίσει τη συμμετοχή τους στο συνέδριο, με την παρουσίαση του δικού τους case study, σημαντικές εταιρείες όπως είναι οι Apivita, ΒΜW Hellas, Nobacco, Stoiximan.gr, Δέλτα Τρόφιμα, myDirect.gr, Ελαΐς/Unilever, NRG, Skroutz.gr, όμιλος Tripsta (Travelplanet24.com, airtickets.gr και tripsta) κ.ά., ενώ αναμένονται πολλές ακόμα από κλάδους όπως τηλεπικοινωνίες, FMCG, ασφάλειες, τράπεζες, αυτοκίνητο, εστίαση, τουρισμός κ.ά.

Περισσότερα για το συνέδριο στο www.customerconference.gr.