Marketing Week - Η Cosmote TV στηρίζει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Τετάρτη, 28 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Θα δώσει το «παρών» στο σύνολο των δραστηριοτήτων

Η Cosmote TV στηρίζει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

13 Φεβρουαρίου 2017 | 17:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,News,Πολιτισμός / Ψυχαγωγία,Τηλεπικοινωνίες

Η Cosmote TV στηρίζει, ως Μεγάλος Χορηγός, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η Cosmote TV θα στηρίξει τις δύο διοργανώσεις του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, το 19ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ, από τις 3 έως τις 12 Μαρτίου και το 58ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου, από τις 2 έως τις 12 Νοεμβρίου. Επίσης, θα δώσει το «παρών» στον κινηματογράφο «Ολύμπιον» και στον «Παύλο Ζάννα» στην πλατεία Αριστοτέλους, καθώς και στις αίθουσες Τζον Κασσαβέτης και Σταύρος Τορνές, αλλά και στο Μουσείο Κινηματογράφου. «Η Cosmote TV είναι σταθερός υποστηρικτής της ελληνικής κινηματογραφίας. Μέσα από τα κανάλια Cosmote History και Cosmote Cinema, με τις δικές μας πρωτότυπες παραγωγές, τις συμπαραγωγές και, φυσικά, τη χορηγική μας δράση, δίνουμε βήμα στην εγχώρια δημιουργία», σχολίασε ο Executive Director της Cosmote TV, Δημήτρης Μιχαλάκης. Ο Διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου και του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, Ορέστης Ανδρεαδάκης, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος διότι η συνεργασία μας με την Cosmote TV,  αποτελεί ουσιαστική ενίσχυση, όχι μόνο στο φεστιβάλ, αλλά σε όσα αυτό υποστηρίζει: Την ελληνική παραγωγή, τους νέους δημιουργούς, τις ανήσυχες και ανεξάρτητες κινηματογραφικές φωνές από όλο τον κόσμο, αλλά και τα καινοτόμα προγράμματα που οδηγούν στην επόμενη μέρα του σινεμά».

Marketing Week Online( 13 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778