Marketing Week - Πρωτιά της BBDO στα πιο πολυβραβευμένα δίκτυα στον κόσμο για το 2016

Παρασκευή, 23 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σύμφωνα με το Gunn Report, για 11η συνεχή χρονιά

Πρωτιά της BBDO στα πιο πολυβραβευμένα δίκτυα στον κόσμο για το 2016

9 Φεβρουαρίου 2017 | 16:59 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Φεστιβάλ / Βραβεία

Το 2016 ήταν η 11η συνεχόμενη χρονιά κατά την οποία η BBDO αναδείχθηκε το πιο δημιουργικό δίκτυο παγκοσμίως, με διαφορά μεγαλύτερη από 100 βαθμούς σε σχέση με την αμέσως επόμενη εταιρεία, σύμφωνα με το Gunn Report.

Για πρώτη φορά, το δίκτυο ήταν Νο1 σε κάθε βασική κατηγορία του report: Digital, Film, Print and All Gunns Blazing (Integrated). Τέσσερα γραφεία της BBDO κέρδισαν μία θέση στο Top 10 της κατηγορίας τους, ενώ καμπάνιες BBDO υπήρχαν στο Top 5 κάθε κατηγορίας: Currys PC World από την AMV BBDO (Νο2 στην κατηγορία Film), DB Breweries «Brewtroleum» από την Colenso BBDO (Νο2 στην κατηγορία All Gunns Blazing και Νο3 στην κατηγορία Print) και Pedigree από την κατηγορία Colenso BBDO (Νο5 στην κατηγορία Digital). Ο Donald Gunn, ιδρυτής του The Gunn Report, ανέφερε σχετικά: «Καθώς η βιομηχανία εξελίσσεται, είναι ξεκάθαρο ότι και η BBDO εξελίσσεται επίσης, παρουσιάζοντας τις καλύτερες δημιουργικές ιδέες σε οποιαδήποτε μορφή ή πλατφόρμα. Κερδίζουν αναγνώριση και βραβεία σε όλες τις αγορές, οπότε αυτή η επιτυχία δεν είναι το προϊόν μόνο ενός γραφείου ή μιας μεμονωμένης καμπάνιας». Το Gunn Report είναι ένας παγκόσμιος δείκτης δημιουργικής αριστείας, ο οποίος βασίζεται στα αποτελέσματα των πιο σημαντικών διαγωνισμών δημιουργικού σε διεθνές, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Marketing Week Online( 9 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778