Στο πλαίσιο της ενέργειας «Ένα φιλί για καλό σκοπό»

Παράλληλα, στήριξε με 10.000 ευρώ το έργο του Δημοτικού Βρεφοκομείου Θεσσαλονίκης «Άγιος Στυλιανός». Κάθε φιλί ενίσχυε την οικονομική συνεισφορά της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Δημοτικό Βρεφοκομείο, ενώ το ίδιο συνέβη και με τα αντίστοιχα ψηφιακά φιλιά στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook. Κάθε share που έγινε από το φωτογραφικό άλμπουμ που δημιουργήθηκε, αντιστοιχούσε σε μια προσωπική  συνεισφορά για τα παιδιά του Ιδρύματος.