Marketing Week - Μικτή εικόνα στην αγορά λιανικού εμπορίου τεχνολογικών αγαθών

Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με έρευνα της Infobank Hellastat

Μικτή εικόνα στην αγορά λιανικού εμπορίου τεχνολογικών αγαθών

5 Ιανουαρίου 2017 | 16:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Retail,Έρευνες

Ο εγχώριος κλάδος του λιανικού εμπορίου οικιακών συσκευών εξετάζεται σε πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε.

Σύμφωνα με τον Αλέξη Νικολαΐδη, Economic Research & Sectorial Studies Senior Analyst,  η ευρύτερη αγορά των τεχνολογικών αγαθών το 2015 εμφάνισε μικτή εικόνα, καθώς το πρώτο εξάμηνο η ζήτηση για τις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων τονώθηκε. Ωστόσο, η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών το δεύτερο εξάμηνο είχε αρνητική επίδραση στην ψυχολογία των καταναλωτών, με συνέπεια να επιβραδυνθούν οι ρυθμοί ανόδου στο σύνολο του έτους. Αναλυτικά, οι μεγάλες οικιακές συσκευές κατέγραψαν άνοδο 8,7%, στο ύψος των 423εκ. ευρώ.

Αντιθέτως, τα ηλεκτρονικά προϊόντα υπέστησαν υποχώρηση 9,9%, στα 333εκ. ευρώ, γεγονός που οφείλεται κυρίως στη μείωση της ζήτησης για τηλεοράσεις. Σύμφωνα με την GfK, δυσμενή παράμετρο για την αγορά αποτέλεσε η αλλαγή του αναλογικού σήματος στην επαρχία, η οποία ολοκληρώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2014. Εξάλλου, η διεξαγωγή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου είχε οδηγήσει τις πωλήσεις του προηγούμενου έτους σε αρκετά υψηλά επίπεδα.

Αναφορικά με το πρώτο εξάμηνο του 2016, τα έσοδα στις μεγάλες οικιακές συσκευές εξακολούθησαν να αυξάνονται με 6,4%. Οι μικροσυσκευές εμφάνισαν τάσεις σταθεροποίησης, με τον κύκλο εργασιών να παραμένει στα 69 εκ. ευρώ. Οι ηλεκτρονικές συσκευές υπέστησαν νέα μείωση 5,2% στα 149εκ. ευρώ. Πάντως, οι τηλεοράσεις το δεύτερο τρίμηνο ενίσχυσαν τις πωλήσεις τους κατά 8,4% λόγω του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.

Marketing Week Online( 5 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Καφές: Χαρμάνι ευρηματικής επικοινωνίας & νέες τάσεις οδηγούν τον κλάδο

Η σταδιακή στροφή στην κατανάλωση καφέ εντός οικίας, που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, τροφοδοτείται με ευρηματικές προωθητικές ενέργειες και προϊοντικές καμπάνιες σε παραδοσιακά και ψηφιακά Μέσα, ενώ οι on-trade πωλήσεις με openings και λανσαρίσματα νέων τάσεων και προϊόντων. Με ένα δυνατό χαρμάνι ενεργειών μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ο κλάδος επιδιώκει να διατηρήσει το «άρωμά» του.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778