Marketing Week - Με 2,6 εκατ. ευρώ η προώθηση κηπευτικών σε 4 αγορές

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Στο πλαίσιο του έργου «Vegiterraneo»

Με 2,6 εκατ. ευρώ η προώθηση κηπευτικών σε 4 αγορές

3 Ιανουαρίου 2017 | 11:00 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Specs,Δημόσιος Τομέας

Η Ένωση Νομικών Προσώπων σειράς Αγροτικών Συνεταιρισμών, με Επικεφαλής Εταίρο τον Α.Σ. Κηπευτικών Δήμου Ιεράπετρας «Ανατολή», έχει προκηρύξει διαγωνισμό επιλογής αναδόχου του έργου «Vegiterraneo», προϋπολογισμού 2.640.342 ευρώ.

Το έργο αφορά σε ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κηπευτικών σε Γερμανία, Ελλάδα, Πολωνία και Τσέχικη Δημοκρατία και η σχετική προθεσμία υποβολής προσφορών λήγει στις 16 Ιανουαρίου 2017.

Marketing Week Online( 3 Ιανουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμφιαλωμένο Νερό: Οικολογικό, on the go και fit

Πόσο μεγάλη είναι η σημασία του brand name στην επιλογή ενός προϊόντος όπως είναι το νερό; Προφανώς τεράστια, αν κρίνουμε από τη δυναμική και τον ανταγωνισμό που εμφανίζει η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σχετικά προϊόντα δραστηριοποιούνται έντονα σε επίπεδο επικοινωνίας και προωθητικών ενεργειών, θέτοντας ιδιαίτερα στο επίκεντρο το κομμάτι της Φήμης αλλά και της Εταιρικής Υπευθυνότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778