Με σκοπό την ανάδειξη της δυναμικής των κινητών τηλεφώνων και των ευκαιριών που δημιουργούνται για τους marketers

Σύμφωνα με στοιχεία που αναφέρθηκαν, οι αναζητήσεις για αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων εκτοξεύθηκαν το 2015, προσπερνώντας για πρώτη φορά τις αναζητήσεις από σταθερούς υπολογιστές σε όλο τον κόσμο. Το 2016, η τάση ενισχύθηκε τόσο παγκοσμίως όσο και στην Ελλάδα, όπου το 58% του συνολικού πληθυσμού πλέον χρησιμοποιεί smartphone. Οι ομιλητές αναφέρθηκαν σε θέματα σχετικά με το μέλλον της τεχνολογίας και με τις πρόσφατες καινοτομίες που έχει παρουσιάσει η Google στο κόσμο των κινητών τηλεφώνων. Παράλληλα, η Google παρουσίασε τις νέες δυνατότητες που παρέχονται μέσω του programmatic advertising, αποκάλυψε τη δύναμη της κοινοποίησης βίντεο στην εποχή των κινητών τηλεφώνων χάρη στο YouTube και παρουσίασε τα πιο πρόσφατα στοιχεία που αναδεικνύουν τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στη διαδικασία αγοράς προϊόντων.

Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε: «Παρατηρούμε πως χάρη στα κινητά τηλέφωνα οι χρήστες έχουν ευκολότερη και διαρκή πρόσβαση στην αγορά προϊόντων και τους παρέχονται περισσότερες ευκαιρίες για έρευνα και αγορές. Στην πραγματικότητα, για πολλούς καταναλωτές, τα smartphones είναι η πύλη πριν την αγορά. Αυτό είναι ακόμα πιο έντονο κατά την διάρκεια των διακοπών. Οι επιχειρήσεις που βοηθούν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν τα προϊόντα που χρειάζονται, να βρίσκουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θέλουν, και τελικά να αγοράζουν ανεμπόδιστα στην συσκευή που έχουν επιλέξει, θα είναι σε θέση να αναδειχθούν νικητές σε αυτό το αγοραστικό ταξίδι μέσω κινητών τηλεφώνων».

Η Google μελέτησε τη διαδρομή που ακολουθεί ένας καταναλωτής για να προβεί σε αγορά μέσω της κινητής του συσκευής, καταλήγοντας σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα, για σειρά αγορών. Ενδεικτικά, η μελέτη αποκαλύπτει ότι στην κατηγορία Ένδυση & Υπόδηση, οι αγοραστές δείχνουν να βασίζονται στα κινητά τους τηλέφωνα, με το 26% να έχουν κάνει αναζητήσεις κυρίως από αυτά και με το 60% να παρακολουθούν βίντεο στα κινητά τηλέφωνά τους για τα προϊόντα που αγοράζουν.

Από την άλλη, οι ενδιαφερόμενοι για αγορά Laptop, είναι ακόμα πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν κινητή συσκευή για να κάνουν έρευνα, ενώ στην κατηγορία Οικία και
Διακόσμηση, το 92% περνούν σημαντικό χρόνο έρευνας στην πρώτη φάση αναζήτησης, με το 40% να κάνουν την έρευνά τους μέσω smartphone. Στον τομέα της Περιποίησης Δέρματος, 35% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone για να αναζητήσουν κάποιο προϊόν. Οι αγοραστές στα φυσικά καταστήματα ανακάλυψαν σε σημαντικό ποσοστό τα προϊόντα μέσω των κινητών τους τηλεφώνων, ενώ 30% των ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το smartphone τους για να κάνουν την έρευνά τους ενώ βρίσκονταν στα καταστήματα.