Με πρωταγωνιστές τον Θοδωρή Μαραντίνη και την Τζένη Μπαλατσινού

Οι πρωταγωνιστές, μέσα από δύο βίντεο, παρουσιάζουν τις «ετικέτες» που τους έχουν «κολλήσει» οι άλλοι κατά καιρούς και καλούν το κοινό να «βγάλει τις ετικέτες». Η καμπάνια, η οποία θα τρέξει μέσω social media, φέρει την υπογραφή της The Newtons Laboratory, σε παραγωγή της Filmiki με σκηνοθέτη τον Νικόλα Αλαβάνο και μουσική επιμέλεια της Oxyzed.

Στην επίσημη σελίδα του Κέντρου Ζωής στο Facebook έχει επίσης αναρτηθεί η φωτογραφία ενός άντρα γεμάτη ετικέτες και στερεότυπα, καλώντας το κοινό να βγάλει τις ετικέτες αυτές πατώντας «angry» και όχι «like». Στη δεύτερη φάση της καμπάνιας, το Κέντρο Ζωής σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ), θα διανείμει πάνω από 100.000 ενημερωτικά φυλλάδια, σε 40 και πλέον δήμους της χώρας.