Με μήνυμα «Κάνει τα δάκρυα, χαμόγελα από το 1922»

Στόχος της καμπάνιας είναι να έρθει ακόμα πιο κοντά στον έλληνα γονιό και να ενδυναμώσει τους συναισθηματικούς δεσμούς μαζί του. Με βασικό μήνυμα «Κάνει τα δάκρυα, χαμόγελα από το 1922», η Hansaplast αναδεικνύει τη στιγμή που ένα παιδί ξεχνά τον πόνο του μικροτραυματισμού και εφευρίσκει μία ευφάνταστη ιστορία για να εξηγήσει πώς χτύπησε. Στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας είναι να ενθαρρύνει τους γονείς να αφήσουν τα παιδιά να παίξουν ελεύθερα, χωρίς το άγχος των μικροτραυματισμών. Η καμπάνια παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα της μάρκας Hansaplast, μαζί με τις ιστορίες των παιδιών, προσωπικές ιστορίες που μοιράστηκαν ελληνίδες μαμάδες και άρθρο με σχετικές συμβουλές παιδιάτρου.