Παράλληλα, προσφέρει νέες δυνατότητες για τις εταιρείες, όπως geo-fencing campaigns

Με τις συγκεκριμένες συνεργασίες η Pockee αυξάνει την παρουσία της στις προϊοντικές κατηγορίες Κρέας & Ψάρι, Κατεψυγμένα, Προσωπική Φροντίδα, Οικιακή Φροντίδα, με brands όπως Mimikos, Kανάκη, Rio Mare, Overlay, Dixan, Syoss, Libresse, Zewa. Παράλληλα με την ανάπτυξη νέων συνεργασιών, η πλατφόρμα Pockee επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων για τις εταιρείες του δικτύου της. Συγκεκριμένα, πλέον η Pockee επιτρέπει την ανάπτυξη geo-fencing campaigns για διάθεση και προβολή των προσφορών σε κοινά βάσει τοποθεσίας. Από την άλλη, δίνει και στους καταναλωτές «βήμα» να πουν τη γνώμη και την εμπειρία τους από την χρήση των διαθέσιμων προϊόντων, μέσα από μικρής έκτασης polls. Ο μηχανισμός προσφέρει πλούσια πληροφορία που είναι διαθέσιμη στα brands και ενδείκνυται για ανατροφοδότηση και σχόλια σε λανσαρίσματα νέων προϊόντων.