Διακρίθηκε για το λανσάρισμα των κρουασάν Χρυσή Ζύμη

Συγκεκριμένα, διακρίθηκε για τη δημιουργικότητα και το ολοκληρωμένο πλάνο ενεργειών επικοινωνίας στο λανσάρισμα των κρουασάν Χρυσή Ζύμη, ενός νέου προϊόντος, επιβραβεύοντας την προσήλωση των ανθρώπων της Μπάρμπα Στάθης στην καινοτομία, καθώς και την πίστη τους στη δύναμη της επικοινωνίας. Με κεντρικό μήνυμα «Σκέψου Κρουασάν, Σκέψου Χρυσή Ζύμη», τα κρουασάν «μπήκαν» στον φούρνο, στο σπίτι της ελληνικής οικογένειας για να κάνουν απολαυστική κάθε στιγμή της ημέρας.