Σε συνεργασία με τη Weber Shandwick και σε παραγωγή της Topcut Modiano

Το ανατρεπτικό χιούμορ, η σουρεαλιστική ματιά και η φρέσκια διάθεση είναι τα κύρια συστατικά αυτής της σπονδυλωτής καμπάνιας που αποτελείται από 4 ταινίες, μία για κάθε προϊοντική κατηγορία (πλακάκι, μπάνιο, κουζίνα και έπιπλο). Στους προσεγμένα διαμορφωμένους χώρους με προϊόντα Porcelana, όπου εκτυλίσσεται η παραπάνω δράση, προστίθεται ευρηματικά η φιγούρα του πωλητή της Porcelana, η καταλυτική παρουσία του οποίου έρχεται να επεξηγήσει «Γιατί στην Porcelana διαμορφώνουμε τον χώρο που πραγματικά σας εκφράζει!». Η χιουμοριστική αυτή καμπάνια αναδεικνύει τις αξίες και τη φιλοσοφία της μάρκας και τις 4 βασικές κατηγορίες προϊόντων της. Η καμπάνια ακολουθεί μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή πλατφόρμα και συμπεριλαμβάνει εκτός από τις τηλεοπτικές ταινίες, ραδιοφωνικά spots, digital και PR επικοινωνία.