Για την τριετία 2017-2019

Σκιαγραφώντας το νέο περιβάλλον που διαμορφώνει η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης, ο ίδιος τόνισε ότι ο κλάδος οφείλει να συνεχίσει τις προσπάθειες για τη μείωση του φόρου και την κλιμακωτή επιβολή του, υπογραμμίζοντας ότι είναι προς όφελος όλων των εταιρειών, μικρών και μεγάλων. Εξάλλου όπως είπε, στην Ένωση Ζυθοποιών έχουν μπει 7 νέες εταιρείες μικρότερου μεγέθους και στόχος είναι να μπει όλη η αγορά και να μεγαλώσει η κατηγορία. Ο ίδιος θεωρεί ότι η αγορά της μπίρας έχει πολλές προοπτικές ανάπτυξης και στην κατεύθυνση αυτή η διαφοροποίηση και η ποικιλία λειτουργεί θετικά για όλους.

Όσον αφορά στις επιπτώσεις λόγω ΕΦΚ, τόνισε ότι η αύξηση αντιστοιχεί σε επιβάρυνση 16% στον τελικό καταναλωτή, την οποία η εταιρεία θα προσπαθήσει να απορροφήσει, χωρίς όμως να είναι δυνατό να το απορροφήσει εξ ολοκλήρου. Όσον αφορά στα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2015, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 4,1%, αύξηση που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην εξαγωγική δραστηριότητα. Τον Απρίλιο του 2015, η εταιρεία πέτυχε σημαντική ενίσχυση των εξαγωγών της, μέσω συμφωνίας για την παραγωγή 160.000 εκατόλιτρων μπίρας Heineken για τις αγορές της Κίνας και της Ιταλίας.

«Με τη δράση μας αντιπροσωπεύουμε το 0,7% του ΑΕΠ της Ελλάδας. Αυτό σημαίνει, με απλά λόγια, ότι 100 εταιρείες σαν την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, μπορούν ουσιαστικά να οδηγήσουν την ανάπτυξη στη χώρα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ζωούλλης Μηνά. Δήλωσε επίσης ρητά ότι η εταιρεία σκοπεύει να παραμείνει στην Ελλάδα και ανακοίνωσε πρόγραμμα επενδύσεων 66,8 εκατ. ευρώ για την τριετία 2017-2019, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά και εκπαίδευση των καταναλωτών με στόχο τη διεύρυνση των περιστάσεων και του τρόπου κατανάλωσης της μπίρας. Τέλος, η εταιρεία δεν προτίθεται να περιορίσει τη διαφημιστική της δαπάνη και θα συνεχίσει να δίνει έμφαση σε branding και επικοινωνία, με στοχευμένα μηνύματα.