Με τίτλο «Chef εν Βρασμώ»

Αυτήν τη φορά, ο Σεφ στρέφει τα «μαχαίρια» του εναντίον των food bloggers και των ευφάνταστων και δημιουργικών συνταγών τους. Η καμπάνια ξεκίνησε στις 26 Μαΐου με έναν διαγωνισμό στη σελίδα της Misko στο Facebook, όπου οι χρήστες καλούνταν να σχολιάσουν την αγαπημένη τους συνταγή του αγαπημένου τους blogger και να διεκδικήσουν 5 κατσαρόλες. Ο Σεφ ανέλαβε να επισκεφθεί προσωπικά τέσσερις δημοφιλείς food bloggers, για να τους μάθει πώς να μαγειρεύουν μακαρόνια. Έτσι, δημιουργήθηκαν 4 σχετικά videos, τα οποία διατίθενται στο ειδικά διαμορφωμένο site της Misko, παράλληλα με τα υλικά και τις οδηγίες εκτέλεσης για πρωτότυπες συνταγές.