Πρόγραμμα προβολής ελληνικού τουρισμού σε ευρωπαϊκές αγορές

Αντικείμενο του έργου είναι η προώθηση του Ελληνικού Τουρισμού σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές (Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σκανδιναβικές Χώρες, Πολωνία, Αυστρία, Ελβετία, Ρωσία & Ουκρανία), κατά το διάστημα 28 Απριλίου έως τέλος Δεκεμβρίου 2016. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.400.000 ευρώ, ενώ ο ΕΟΤ θα καταβάλει επίσης για αμοιβή και συνολικό κόστος παραγωγής και υλοποίησης των διαφημιστικών ενεργειών στο TUI Group, 1.200.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ.