Δημιούργησε αφιλοκερδώς το τηλεοπτικό της σποτ

Το concept του σποτ βασίζεται στη μεγάλη αλήθεια των γυναικών ότι το μυαλό τους πηγαίνει πολύ εύκολα στο κακό, παρ’ όλα αυτά όμως, δεν κάνουν τίποτα για να το προλάβουν. Το μήνυμα συμβάλλει στην αφύπνιση των γυναικών και ειδικά εκείνων άνω των 40 χρόνων, ώστε να ενστερνισθούν την ανάγκη της πρόληψης και να αντιληφθούν τη σημασία της απαραίτητης εξέτασης από ειδικό μαστολόγο. Η δημιουργία του σποτ είναι αφιλοκερδής προσφορά προς την ΕΕΜ της διαφημιστικής εταιρείας Bold Ogilvy.