Θα λανσαριστεί παγκοσμίως το 2016 και 2017

Η νέα συσκευασία για όλα τα σήματα της Coca-Cola φέρει τον χαρακτηριστικό «Κόκκινο Δίσκο» του brand, ο οποίος είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε διαφήμιση της Coca-Cola το 1930 και πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια «Taste the Feeling». Το νέο γραφικό ενοποιεί τις Coke, Diet Coke, Coke Zero και Coca-Cola Life, με τις νέες συσκευασίες να λανσάρονται στο Μεξικό την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο μέσα στο 2016 και 2017. Ο Marcos de Quinto, Chief Marketing Officer της Coca-Cola, ανέφερε: «Η συσκευασία είναι το πιο ορατό και πολύτιμο κεφάλαιό μας. Το Coca-Cola Red Disc έχει γίνει βασικό στοιχείο του brand. Εντάσσοντάς το στη συσκευασία μας με τόσο έντονο τρόπο, κάνουμε το επόμενο βήμα προς την πλήρη υιοθέτηση της One Brand στρατηγικής, ενοποιώντας την οικογένεια Coca-Cola υπό μια κοινή οπτική ταυτότητα». Το νέο «One Brand» packaging επιμελήθηκε η Global Design ομάδα της Coca-Cola μαζί με 6 global design agencies.

(Πηγή: Advertising Age)