Τα φετινά Cannes Lions πραγματοποιούνται 18 με 25 Ιουνίου

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η κορεάτικη εταιρεία «έχει αναγνωρίσει τον αντίκτυπο που έχει η τεχνολογία της στις ζωές των καταναλωτών και άλλαξε τη marketing προσέγγισή της σε μια πιο πελατοκεντρική στρατηγική, η οποία εστιάζει στο πώς τα προϊόντα και οι τεχνολογίες της μπορούν να δώσουν νόημα στις ζωές των καταναλωτών». Η ανακοίνωση κάνει αναφορά, μεταξύ άλλων, στην Oscar Selfie της Samsung από την τελετή των Όσκαρ 2014, καθώς και στις καμπάνιες «Every Day is Day One» και «Safety Truck». Σημειώνεται ότι πέρυσι, Cannes Marketer of the Year είχε αναδειχθεί η Heineken, και την αμέσως προηγούμενη χρονιά η McDonald’s. Τα Cannes Lions θα διεξαχθούν φέτος από τις 18 έως τις 25 Ιουνίου.

(Πηγή: Advertising Age)